22 Ocak 2012 Pazar

Az biraz kendimce

Bu blog aracılığıyla bir çok şey hayal ediyorum ama sizlerin beklentileri de benim için önemli.Ama şu da bir gerçek ki modanın m'sinden anlamam.Kendime yakışan neyse benim için günün modası odur :) Haa bir de marka takıntım hiç mi hiç yok.O yüzden benden marka kokan yazı beklentisi olanların arkalarından şimdiden el sallıyayım .
Bu blogda kendi çapımda yaptığım el emekleri,ojelerim, hiç aram olmasa da mutfaktaki hallerimm, kombinlerim ,az biraz dekorasyon gibi böğrümden ne koparsa artık onlarla idare etmeyi düşünüyorum.
İnşallah benim kadar siz de eğlenirsiniz..
çavv çavv :))

4 yorum:

 Stil Direktörü  dedi ki...

hayırlara vesile olsun kuzucanım elim değsin o zaman öperim yolun açık olsun

aycelcehayat dedi ki...

sen sihirli değneğini değdirr benn o gazlaa baya giderim :)
cansın.

mehtap tuban dedi ki...

tatlım birazda yemek tarifleri ve kek kurabiye gibi tarifler yayınlarmısın değişiklik olsun ben çok severim tarif okumasını ve yapmasını bebek yemeği tarifleride ver ben oğluşuma

Aycelce Hayat dedi ki...

ilerleyen zamanlarda neden olmasın :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...