28 Ocak 2012 Cumartesi

Cumartesi sendromu


Evet yanlış okumadınız cumartesi sendromu.Pazertesi istesek de istemesek de işe tıpış tıpış gidiyoruz.Bunu çoktan kafama yer etmiş olsam da cumartesileri işe gitmek benim için ölüm.Çok fazla iş olmaz hatta tabiri caizse boş boş oturursunuz ama orda olmak zorunda olursunuz ya tam fıtıklık :)
Bugün de öyle sessiz sakin geçen bir cumartesiydi de biz de bol bol foto çektik.Resimde bana eşlik eden arkadaşım Neşe.Bol kahkaha, bol geyik, bol sohbet onda.

Gelelim bugünkü takıp takıştırdığım aksesuarlara.Parada pulda gözüm hiç yok da arkadaşlarımın tabiriyle taşa tuşa fazlasıyla meraklıyım.Allahtan dükkanımız var da aksesuarlarıma deli paralar harcamıyorum .:)
Beni tanıyanlar bilir,ailecek cümbür cemaat Bulgaristan göçmeniyiz.Tacımı da yazın Bulgaristana gittiğimde almıştım.                                                             
         


Saatim Daniel Klein.Sırf taşları için aldım desem ?  :))


Veee yine bir taş vakası daha :) Fazla söze gerek yok aslında taşlı olsun çamurdan olsun.                                                                                      

4 yorum:

mehtap tuban dedi ki...

kokoşluk bizim dna'mızda var bende öyleyim teyzecim ama süslü taşlı ışıl ışıl parlamaya bayılıyorum

Aycelce Hayat dedi ki...

sen de bendensin yani,sevindim teyzoş :)

cecilia dedi ki...

yüzüğüne bayıldım çok asil duruyo..

Aycelce Hayat dedi ki...

cecilia canım bloguma hoşgeldin.Doğal taş satan butiklerde sen de bulabilirsin .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...