30 Ocak 2012 Pazartesi

Goblen seven var mı?

El işleri konusundaki merakımı bilen bilir.Günlük hayatımda sabırsızın önde gideniyken bu goblenleri bitirmek için yıllarımı vermişliğim vardır :)
İlk resim benim ilk goblen çalışmalarımdan biri.Başlangıç olarak 1:4 'lük goblenle başladım.
Goblenlerin 1:1 'lik  1:2 ' lik ve 1:4'lük çeşitleri var.

 
Kısaca açıklamam gerekirse 1:1 likte renge denk gelen desen sayısının tutarı kadar işlenir.
1:2 'likte şablondaki desenin kumaşa 2 katı kadar;
1:4'lükte de 4 katı işlenir ama 2 altta 2 üstte olacak şekilde.
                 


               

 Bu tavuskuşu resmini tamamlamam bir yılımı aldı. 1:1 'lik goblendi ve sürekli ip değiştirmem gerekiyordu.Ama sabrın sonu selamet diye buna denir.Ben çok beğenerek duvarıma astım.Umarım sizler de beğenirsiniz.

Şuan yaptığım goblen de bu.Henüz yarılayamadım bile ama inşallah onun da bittiği günü görebilirim.












  Bitince sonuç böyle olacak!!
  Sabırsızlıkla bitsin istiyorum. :)

Bu kitap okuyan kız da biricik annemin bana hediyesi.

3 yorum:

lesya dedi ki...

süpersin vallahi

 Stil Direktörü  dedi ki...

Eski günleri anımsatır ondan güzeldir be kuzum bu arada hala yorum sayfasını pop up yapmamışsın yorum ayarlardından yapacaksın canım ok ve kelime onayına hayır yap mucx

Aycelce Hayat dedi ki...

Kime çekmişim annecik :)


Edacım goblen benim stres atma yöntemim :) yorum sayfası hakkında da mail attım :')

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...