28 Ocak 2012 Cumartesi

İsimsiz oje desenim




claire's 75 nolu oje rengi sıcacık iç açan bir renk olsa da sürmesi kıvamı açısından zor.Yine de benim gibi oje delisi olanlar için 7 ml'lik mini şişesiyle ojeleriniz arasında yer alabilecek bir oje.


      








Oje sürmeye çalışırken tüm konsantremi fırçaya vererek hayatla bağımı koparıyorum.İşte kanıtı :)








 


Soldan sağa kullandığım ojeler;
1.flormar neon N011
2.claire's  75
3.flormar plus quartz 048









                                                      Sonuç böyle karmaşık bir şey :)



2 yorum:

 Stil Direktörü  dedi ki...

Çılgın köfteme bakın nasılda oturmuş bebeğim ya doğalsın doğal seviyorum seni

Aycelce Hayat dedi ki...

stilim direktörüm ben de seni seviyorum uleeenn :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...