27 Ocak 2012 Cuma

Son okuduğum kitap; küçük mucizeler dükkanı

Kitap okumayı bir çok kişi gibi ben de çok seviyorum.Kimimiz aksiyon,bilim kurgu,macera konulu kitapları severken kimimiz romantik,drama ağırlıklı kitaplar okumayı sever.Benim tercihim hayatın gerçek yüzlerini mizahi dille anlatan, çıkmazdaki durumu gülümseterek okutan kitaplar.Gençlik serilerini de seviyorum bir de.
Gelelim Küçük Mucizeler Dükkanı'na; beni benden alıp sürükleyen bir kitap oldu. Dört bambaşka karakterli kişinin örgü kursunda başlattıkları sıradan arkadaşlıklarının zamanla ne kadar güçlü bağla birbirlerine sarıldıklarını, hayatlarının son demlerinde sıkı sıkıya birbirlerine olan desteklerini esirgemediğini akıcı dille anlatan bir kitap.
Gençliğinin ilk yıllarında kansere yakalanan Lydia Hoffman'ın hayata tutunma çırpınışları,kaprisli Jacqueline Donovan'ın eşi,oğlu ve gelini üçlüsü arasındaki saplantılı duygularının sevgiye dönüşümü,hayatını bebek sahibi olabilmek için altüst edip her şeyden vazgeçmeyi göze alan Carol Girard'ın zorlu dönemini ve
son olarak hayatını dipte yaşayan Alİx Townsend'in aşık olduğu genç sayesinde hayallerine geri kavuşmasını ve bu dört bayanın birbirlerine olan her konudaki bağını anlatan okunulası bir kitap.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...