17 Şubat 2012 Cuma

Çakma vişneli turta


Bugünhttp://mandalincikmazi.blogspot.com/2012/02/visneli-turta.html blogunda gördüğüm tarifi kendimce değiştirip yaptım.Tarife birebir uymadığım için de adını çakma vişneli turta koydum.

Malzemeleri bir güzel birbirleriyle boca ettikten sonra harcın birazını borcama döküp vişneleri dizdim,kalan harcı da üzerine döktükten sonra biraz vişne suyu damlatıp çubuk yardımıyla ebru yapar gibi desenler yaptım.







Piştikten sonra üzerine pudra şekeri döktüğüm için onca kurcaladığım desenlerden eser kalmadı :)









Tarifi kendimce değiştirdim dediğim şu; bu turta değil kek oldu çünkü içine soda kattım, hamuru turta hamuru gibi değil bildiğin sünger kek gibi bir şey oldu.:)

Ellerimee sağlık :)

2 yorum:

Yıldız dedi ki...

:))
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
beğenip yapmana sevindim
üzerinin desenide çok güzel olmuş ebru gibi ama pudra şekeri dediğin gibi gizlemiş :(
ama çok nefiss görünüyor bak şimdi canım çekti işlerimim bitiridim ve çok yoruldum şimdi bu kekten ve bir fincanda çay olsa ne güzel olurdu :)
Sevgiler......

Aycelce Hayat dedi ki...

Yıldız'ım gel buyur şöyle bacaklarımızı uzatıp çayımızdan yudumlayıp kekin keyfine varırız :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...