4 Şubat 2012 Cumartesi

Ikea çıkartması



Bugün İzmir'de hava yazdan kalma gibi günlük güneşlik olunca ipini koparan (biz de dahil) Forum Bornova'daydı. Günün stresini atmak için gidelim derken kalabalıkta daha çok sinirlenip döndük :)


Örgü ceketimi kendim ördüm diye söylemiyorum ben çok severek giyiyorum.
Kolyem Kemeraltında'ki toptancımızdan.


Saatim Y-LONDON.
Geçen sene internetten almıştım.

Yüzüğüm Accessorize.

(Ojelerimi de bir sonraki yazımda anlatıcam.)

Bilenler bilir Forumda Golden Rose bayisi var kalabalıktan gönlümce inceleyemedim,kurcalayamadım.
Elime bugünlük geçenler bunlar.
Sağdaki ikili Golden Rose'nin yeni Magnetic ojeleri.En kısa sürede deneyip yorumumu sizinle paylaşacağım.
 Ikea'da İsveç Market bölümü de var. Bu görselde de ordaki ürünlerden aldıklarımız.
Yaban mersini (blueberry) reçeli,kurabiye,filtre kahve,fındıklı çikolata ve zencefilli püskevit :)

Bu tarz kutudaki ürünleri tüketildikten sonra kutusunun kullanılabilir olmasından dolayı seviyorum.

Görüntü olduğu kadar tadı da şahane, fazla söze gerek yok.Müsadenizle ben kaçar :))

6 yorum:

Kardeşim dedi ki...

afiyet olsun...)

Aycelce Hayat dedi ki...

Teşkkürler Kardeşim :)

viva dedi ki...

Ikeanin o recellerini bende bir kere almistim cok güzellerdi : D

Aycelce Hayat dedi ki...

viva cım benim ilk denemem , ben de beğendim, her gidişimde alacaklarım arasında olacaklardan biri :)

cecilia dedi ki...

afiyet olsun ya o reçel nasıl bişimiş öyle çok merak ettim ikeada rastlarsam deneyeceğim :)bu arada kutu olayında aynı fikirdeyiz, sırf kutusu için saçmasapan gereksiz şeyler aldığım olmuştur :)

Aycelce Hayat dedi ki...

cecilia ikea'nın isveç market kısmında bulabilirsin.Kutulara hiç girmeyelim aynen dediğin gibi gereksiz şeylere para harcamaya kadın milleti olarak bayılıyoruz yapımızda var napalım:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...