2 Şubat 2012 Perşembe

İzmir'e kar yağarsa kombinim

 Sabah zar zor kalkıp evden dışarı çıktığımda şok oldum.Her yer bembeyazdı.İzmir'e yıllar sonra yağan karı görmek inanılmaz güzeldi.
Herkezde sebepsiz bir gülümseme, mutluluk hissi.Kar hepimize  iyi geldi.













Bu botlarımı geçen ay aldım ve yağmurda karda kışta giyemem serin havalarda takılırız diye düşünürken beklentilerimden fazlasını karşıladı.
Yağmur çamur demeden sapasağlam beni koruyorlar :)

Herkezin tarzı değildir  bu tarz botlar ama kışın okadar çok tek tip bot ve çizme görüyoruz ki benim de tercihim değişiklik adına bunlar oldu bence iyiki olmuş beğenmeyenler daha güzelini  giysin diyip naramı da atarım arkadaş. :)

Yüzüğüm Kemeraltı'ndaki bir doğal taş satan butikten.
Bilekliğim amcamın Polonya'dan hediyesi.
Ojem Flormar nail enamel 413








Bu da bizim pisicik.Bir türlü yüzünü çekemedik çünkü sürekli sırnaşma peşinde :))

4 yorum:

lesya dedi ki...

supersin kızım, kar da çokgüzel, kedin de harika diyecek başka söz bulamıyorum fevkaladenin fevkaladesi

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

canım kediyle olan resmine bayıldım, ankara'ya çok fazla kar yağdı bu sene biz bıktık size gönderelim...:)

Aycelce Hayat dedi ki...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ kedimizi bi de objektife baktırabilseydik daha iyi olurdu :)
gönderin tabi ya, izmire 10 yıl sonra kar yağdı millet daha kar topu oynamayı bilmio :)))

melisa melis dedi ki...

resimler nerde burda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...