27 Şubat 2012 Pazartesi

Oriflame siparişim

1.Full Moon erkekler için saç ve vücut   şampuanı
2.Erkekler için ayak spreyi
3.Feet up canlandırıcı ayak spreyi

Bu gruptan hiç bir ürünü denemediğim için yorumum yok.


1.Zeytin ve bambu özlü el kremi
2.Ayak kremi
3.Muse roll-on
4.Silk Beauty sabun

Bu gruptan hiç bir ürünü denemediğim için yorumum yok.


1. 2x Maskara
2.O.B Revelation Maskara (yeşil kaplı kendi rengi siyah.Şuan kullandığım rimellerden biri ve favorim :) )
3.O.B LASH Extreme Maskara Siyah
4. İkili göz kalemi (siyah beyaz)
5.Beyaz göz kalemi


1.Very me fondöten (Ben en açık rengini kullanıyorum, böğürtlen gibi kokusu var,tavsiye edilir)
2.Tender care krem ( bereketli muzicem)
3.Watsons dudak parlatıcısı



1.Ascendant EDT (Manyak güzel kokusu var)
2.Hacim kazandıran saç spreyi
3.Neon ruj orange ( rengini çıkartmak üçün ruju defalarca sürmek gerekiyo,kıvamı yumuşacık)
4.Bu ayın iyiki almışım dedirten ürünüm; STUSIO ARTIST KAPATICI


FLORAL SET











Bayanlar için vücut kremleri
(Giordani gold favorim)











1.Miss o fashion princess edt
2.Volare Magnolia pdt
3.Sensoria edt









 Portakal çiçeği kolonyası

2 yorum:

pelin nc dedi ki...

oriflame very me neon ruj gercekten gece parlıyor mu acaba cok merak ettım bı bılgı verırsenız sevınırınm =)

Aycelce Hayat dedi ki...

pelin nc ; karanlıkta parlamıyor ama özel ışıklandırmalı yerlerde (disko gibi) nasıl olur onu inanın ben de bilmiyorum.sürümü güzel yumuşacık ama rengini elde etmek için tek kat eterli değil.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...