10 Şubat 2012 Cuma

Oriflame şubat siparişim


Dancing Lady EdT ; armut ve mandalina notaları ile sıcak ylang-ylang,misk ve vanilya aromalı.Daha önce kullanmadığım için yorum yapamayacağım.





MissO benim çok önceden şişesine vurulduğum bir parfüm.Kokusu da tam benlik.Tatlımsı kokuları sevenlere tavsiyem.

1.Giordani Gold Top Allık ; mika ve silika mineralleri ile zengilleştirilmiş formul.(onlar da neyse :) )

2.Göz çevresi kapatıcısı ; koyu halkaların ve şişliklerinin görünümünü kapatmak için.

4.Beyaz dudak kalemi ; altın fırsatlar bölümünden aldım ama hiç bir şey anlamadım halinden :)


Silk Beauty  El Kremi

Strawberry & Cream  El Kremi

Optifresh Diş Macunu



  Silk Beauty  El Kremi ; daha önceden severek kullandığım bir krem.Elleri yumuşacık yapıyor ve kokusu da çok güzel.








Strawberry & Cream  El Kremi ; ağız sulandıran bir kokusu var.Çilek ve krema kokulu,miss gibi. Çilek pek sevmesem de kozmetik ürünlerinde kullanıldığında benim için ayrı bir albenisi oluyor.



Optifresh Beyazlatıcı Diş Macunu.
 

Silk Beauty Sabun ; ipek proteinleri ve dut özleri ile cildi yumuşatıp, ten rengini açma özelliği var.


Strawberry & Cream Sabun ; kremiyle aynı koku.Sabun kullanma alışkanlığım yok.Sıvı olanları tercih etsem de sanırım bunu bir haftada bitirebilirim.







               Erkekler İçin Canlandırıcı Saç ve Vücut  Şampuanı; Kaktüs özlü olduğu için biraz ot kokuyor :))

5 yorum:

selin dedi ki...

dancing lady için de ben yorum yapayım o zaman harkulade ciceksi bir koku.. miss o yu begendiysen onu da begeecegini düsünüyorum.

selin dedi ki...

dancing lady miss o ya göre daha ferah hem her nekadar meyve özleri olsa da duydugunuz koku ciceksi... birde oriflameda en favori ürünlerim organik yüz temizleyicileri(PURE NATURE SERİSİ) özellikle lavanta özlü olan..

Aycelce Hayat dedi ki...

yorumların için teşekkürler selin.şuan elvie kullanıyorum parfüm olarak elimdekiler bitince dancing lady liseteye koydum :)

*ssdesignbutik dedi ki...

haha en sondaki yorumuna bayıldım biraz ot kokuyor :)

çilekli el kremi ve sabuna bittimm ben :) sende çok sevmişsin anlaşılan şu misso nun şişesini bende çok beğendim ama şekerli kokuları sevmiyorum daha fresh olanlar hoşuma gidiyor.
Şu kapatıcıyı dene bir canım bende alıcam ondan.

hepsini güle güle kullan

Aycelce Hayat dedi ki...

*ssdesignbutik canım ciddiyim bak olur da sipariş alırsan kokla :) bildiğin ot sapı gibi :=) Kapatıcıyı arkadaşıma sipariş aldım daha önce de hiç kullanmadım o yüzden yorum yapamıcam.Ben giordani goldun fırçalı kapatıcısını kullanıyorum ondan memnundum ama kayıplara karıştı bulabilirsem söyliyim sana yaada 4.katalog sayfa 59 a bak.1Nolu ürün.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...