16 Şubat 2012 Perşembe

Sevgililer Günü

Bu seneki sevgililer günü bizim için terslikler günüydü.Eşimin bana süpriz yapma planı kargonun geç gelmesi sebebiyle altüst oldu.Öğlene kadar teslim edilmesi gereken zavallı çiçekcikler ben iş yerimden çıkıp eve ulaştıktan sonra işe gelmiş.Garip kocacık evden iş yerime gidip çiçekleri almak zorunda kaldı.Aynı gün internetim bana bir süpriz yapıp bugüne kadar kesikti.Dahası da var ama geçmiş gün üstüne daha da konuşmaya gerek yok.
Çiçeklerle kendimi bildim bileli aram yok.Heleki bana belki çok kızanınız olacak ama hani dışarda sevgiliyle buluşmaya gidersin de sevgili sana bir gül alır bütün gün bir elinde gül,bir elinde sevgilinin eli...komik bence.Bana göre hiç değil.Yıllar sonra ( kız isteme merasimi) eşimin sevgililer gününde bana gönderdiği güllere bakacak olursak eşim beni gayet iyi tanıyor.Çiçeklere burun kıvırcağımı bildiği için ayıcıklarla beni kandırmayı başardı. 
Hele bir de bu milka çikolatalarla kalbimi en güzel yerinden vurdu diyebilirim.:)

SENİ SEVİYORUM KOCACIK :)

Her günümüzün çikolata kadar tatlı geçmesi dileğiyle.

17 yorum:

capriceline dedi ki...

yaşasın benimle aynı duyguları paylaşan biri daha...ben de canım ya nefret etmişimdir oldum olası bir elimde gül bir elimde sevgilim ya da şu an kocam. sanki o şekilde gezmeyeni boğuyorlar:)))

 Stil Direktörü  dedi ki...

O zaman maşallah kuzuma geç oldu ama ancak bakıyorum bloglara canım ve lütfen şu kelime onayını hayır yap bul veya yaz bana değişmiş şifre kısmı kimse yorum yazamıyor çıkan kelimeler inanılmaz zor bilesin.

Aycelce Hayat dedi ki...

capriceline ben de yalnız olmadığıma sevindim.Aslında daha sölicek tabirlerim var o konuda ama şimdi yazık öyle gezenler var falan ayıp olmasın :)

Direktörüm ah bu kelime doğrulamayı bir bulabilsem nerden kalktığını size çektirdiklerinin acısını çıkartcam da..... :)

*ssdesignbutik dedi ki...

maşallah tatlım :)

geç olmuş güç olmamaış süprizini yapmış daha nolsun hele çikolatalar ohh mis gibi :)

kelime doğrulama sanırım kumanda panelinden ayarlara gir orada yorum kısmı var oradan yapacaksın

Aycelce Hayat dedi ki...

ssdesignbutik aynen öyle canım geç oldu,hiç olmamasından iyi oldu :)

şu kelime doğrulamanın yeri konusunda sıkıntı yok da kelime doğrulama die açık açık yazmıo neyin nessidir bulcaz inş.bir gün:)

bir kase lezzet dedi ki...

yaşasın benimle aynı duyguları paylaşan biri daha.
:))))
tanıştığıma memnun oldum
:)
bana da beklerim.

Aycelce Hayat dedi ki...

bir kase lezzet canım bloguma hoşgeldin, aynı duyguları paylaşmak çok güzel :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok şirin bir blog :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Aycelce Hayat dedi ki...

Rainbow Gatherer bloguma hoş geldin canım. Bende seninkine ışınlandım izleyicinim ,biraz kurcalıyım bakalım :)

Yıldız dedi ki...

Merhabalar arkadaşım
tarifimi beğenip deniyeceğine çok sevindim..
Orta sıcaklıkta derken benim fırınımın dereceleri olmadığı için 2. kademede pişiriyorum bu da 180 derece falan pişirme süresi ise üzeri haf,f kızarınca turta tamamdır :))
Sevg,ler...

Aycelce Hayat dedi ki...

Yıldız'cım teşekkür ederim.Akşam deneyip sonucu buraya da aktarıcam (güzel yapabilirsem tabi :) )

aylin dedi ki...

SENİN GİBİ DÜŞÜNÜYORUM:)
AMİN AMİN:)GÜZEL DİLEKLERİNE.
SEVGİLER.

Aycelce Hayat dedi ki...

aylin hoşgeldin canım, yalnız olmadığıma seviniyorm sizden bu yorumları alınca.Okuyan erkekler varsa bari dip not olsun onlara çiçek alcaklarsa buluşmaya gelirken değil ayrılırken jest niyetine alsınlar da ne onlar kasılsın ne biz :)

viva dedi ki...

Benimde evimde hic gercek cicek yok tatlim, arada bir eser alirim hosumada gidiyor ama kuruyorlar sonra mutlaka ; ) Ayiciklar ne tatliymis, esine masallah!

Aycelce Hayat dedi ki...

viva ; dimi , o kuruyan yaprakları temizle,çiçekleri düzenli sula, vitamini gübresi ıvırı zıvırı hiç benlik değil,arada heveslenip alıyorum öldürüyorum bakımsızlıktan.

cecilia dedi ki...

o durumu bende hiç sevmiyorum cnm banada hoş gelmiyo dışarda çiçekle gezmek, yollayacaksa işyerime bi buket yollasın..

Aycelce Hayat dedi ki...

bu yazıyı yazarken de belki bana kızanlar olur katılmazsınız demiştim ama benim gibi düşünen ne çok kişi varmış.Cecilia aynı fikirde oluşumuza sevindim.
Acaba tersini düşünen çiçek çiçekkk diye tutturanlar da var mı :)?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...