1 Mart 2012 Perşembe

ALL Dergisi Kombin Yarışması



All dergisi şubat sayısında kombin yarışmasına ilk kez katıldım. Kendimce kestim,biçtim,yapıştırdım. Baya baya da ümitlendim arkadaş.Bekle Allah bekle. Ne arayan var ne soran...













Neyseee, bugün mart sayısını aldım da bir telaş,bir hışım sayfaları karıştırdım da listede adımı göremeyince,dereceye giren kombinlere bakınca ŞOKİNG..
Adamlar işi aşmış arkadaş ben de bu işten az çok anlarım diyordum da kendi yaptıklarımla onları karşılaştırınca utandım :))

Martta iddalıyım ama, biraz desteğe gaza ihtiyacım var :))



13 yorum:

capriceline dedi ki...

ayselcim ben de düşünmüştüm katılmayı ama çok uçuk kaçıklar. bana bazı kombinler aşırı geliyor mesela. ben daha çok günlük kombinler yapmayı seviyor, göz yormayan, garipsenmeyen..valla beni aşar...ama bir kez daha dene derim...

Aycelce Hayat dedi ki...

capriceline aslında şubatın birincisine baktım da üst üste koymuş bişeyler, anlamadım ben de ama benimki de bomboştu ya :)))))

lily of the valley dedi ki...

mart ayı sayısında açıklanan stil yarışması kazananları kimler? belirtirseniz sevinirim..

*ssdesignbutik dedi ki...

senin ki nasıl kuzum merak ettim buradan da paylaşsaydın ben bilmiyordum o yarışmaya bende bir bakıyım :)

Aycelce Hayat dedi ki...

lily of the valley : aysel ak,ahmet coskun,sibel çakır,aslı yenilmez ilk dört.

ssdesignbutik : canım benim kombini pc e atmak hiç aklıma gelmediki kargoyla gönderdim ama mart ayı için yaptıgımı koyucam buraya.

bir kase lezzet dedi ki...

katılın kızlar
yakışır.
:)))

Aycelce Hayat dedi ki...

bir kase lezzet; okadar kafa patlatıp zaman ayırdıktan sonra da keşke dereceye bari girebilsek daha çok yakışır di mi :)

Saadet dedi ki...

hadi gaza gel senden.. destekliyoruz..

Aycelce Hayat dedi ki...

Saadet bloguma hoşgeldin güzellik.
İnşallah dereceye girerim bu ay.:)

lily of the valley dedi ki...

ben de kazanamamışım kızlar :( teşekkür ederim yardımınız için :)

Aycelce Hayat dedi ki...

lily : olsun ben de kazanamadın bir başka yarışmaya artık .

Kediler Gibi dedi ki...

kızlar ,nasıl katılacağımızı da yazar mısınız? yardım pleaseee :)

AYSEL KAYA dedi ki...

kediler gibi; her ay yeni dergi alman gerek .derginin içinde yazıyor. Hala devam ediyor mu bilmiyorum ama.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...