4 Mart 2012 Pazar

Bu Pazar

Bu yazımda kardeşimi askere uğurladığımızdan bahsetmiştim.Bugün sabah erkenden cümbür cemaat Manisa Kırkağaç'a yol aldık.Güya asker adam açtır mantığıyla yanımızdaki yiyeceklerin üstüne oradan da baya bir şeyler aldık.
Tam bir abur cubur günüydü.Su böreğiyle başlayıp,keke,kekten
çikolataya,biskreme,tosta,çokonata,sucuğa,çubuk krakere,hot dog a ,krem dondurmaya uzanan liste.Midem iflasssss....
Dönüş yolunda kuzenlerle toplanıp Forum Bornovaya uğrayalım dedik.Bir kaç parça bir şeyler aldım ;


Koton siyah etek, iki yanında beyaz şerit var.Onları görmeniz için eteği kenarlarından katladım.











Bugün giydiğim eteğim yine Koton. Geçtiğimiz günlerde markofonideki Koton kampanyasından aldım.(19,90 tl) Bununla birlikte bir de elbise almıştım en kısa zamanda onun da görselini eklerim.






Penti kalbim seni sevdi :)

Kilotlu çoraplarımın hepsi Pentidir.Ondan asla vazgeçemem.40 den'likler de benim için ideal kalınlıkk.






3'lü pembe havuz. Hemen hemen çoğu kız bayan yaşlı demeden birçoğumuzun vazgeçilmez rengi; pembe.

İş yerinde terfi ettim:)
kısmetse bu hafta yeni yerimde başlıyorum ve bu pembe havuz benim sıkıcı faturalarımı biraz olsun bakılabilir hale getiricek.Umuyorum.




Veee olmazsa olmaz oceee :)




















9 yorum:

bc dedi ki...

Cok verimli bir gun olmus;) hayirli olsunn hepsi

Aycelce Hayat dedi ki...

bc'm teşekkür ederim.. Yedilerimizin üzerine kilo olarak da fazlasıyla verimliydi :)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Çok güzel etekler almışsın canım :)Koton indirimini yakalayınca inanılmaz parçalar çok uygun fiyata bizim oluyor yaşasın :)Bu arada tebrik ederim terfi için <3

capriceline dedi ki...

hepsini güle güle kullan canımmmmm....hepsi harika...

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslüm teşekkürler çook sağol :)

capriceline sana da çook teşekkürlerrrrrr :))

 Stil Direktörü  dedi ki...

Siyah beyaz çok moda ve bence her daim moda olacak canım güzel günlerde olsun mucx

Saadet dedi ki...

mint ojeye bayılıyorum.. az cesaret alırsam süreceğim:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Saadet canım sür valla :) cesarete gerek yok göğsünü gere gere sür çünkü çok datlu =)

Aycelce Hayat dedi ki...

EDİ'm teşekkür ederim. Katılıyorum modası geçmeyen renk uyumu siyah-beyaz. Eteğime uygun beyaz gömleğim yok onu da alırsam tam olcak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...