12 Mart 2012 Pazartesi

Bugün nasıl geçti




Bugün mavi lacivert ağırlıklı giyindiğim için ocelerimi de mavi seçtim.Aslında amaç denizci temasıydı ama çakma denizci oldu çünkü dümeni yapamayınca güneş gibi yaptım :)







Kullandığım oje flormar plus quartz 099










Lisedeyken hepimizin tuvalette fotoğrafı mutlaka vardır.Yaş geçti gitti biz hala tuvalette foto çekiyoruz.:) Napalım iş yerinde kaçamak anca bu şekilde oluyor.
Soldan sağa İpek,Neşe ve tabiki  ben :)

Düşündümde hemen hemen bir çoğumuzun blogunda ne giydim ,kombinlerim bölümü var benim neden yok ben de istiyorum pisikolojisiyle bugün itibariyle kendimin ve işten sağdan soldan arkadaşlarımın o günkü kombinlerini fotoğraflayacağım.Ne giydim, ne giymişler bölümüm olacak kısmetse.






Sabah alelacele saçlarımı yaptım aslında önden görünümü hariç sevdim ama önden bayaca beni büyük gösterdiğini düşündüğüm için saldım.İyiki öncesinde fotoğrafını çekmişim.
Yandan görünümü bu şekilde.







Arka görüntü.













Bu da diğer yan. Yazımın sonunda modeli gördüğüm videoyu ekleyeceğim.












Bugün giydiğim gömleğimin (LCW) inci düğmelerini çok seviyorum.

















 Kollarımız da incili.










Bu küpelerimi haftasonu almıştım ilk kullanışım . Bence güzel, sizce?











Neşe'nin bugün giydiği kırmızı gömleğine uygun kırmızı ojelerini ve saatini çok beğendim.



Akşam işten gelince yorgunluğumuzu alması için bir bardak süt iyi gider











Biraz tatlı kaçamağından zarar da gelmez diye düşünüyorum.












Şekerin dibine vurup biraz da jelibon kaçamağı.











Mis kokulu çilekler,olsa da yesek.












      Bu video da yapmaya çalıştığım saç modeli.



BENİM GÜNÜM BÖYLECE GEÇTİ,YARIN OLA HAYIROLA.

4 yorum:

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

İnci düğmeler süper :)Aslında fikir de oldu kuzum.Normal düğmeler çıkartılıp inci boncuk taksak olmaz mı :DSaçlar evet olgun göstermiş ama senin saç yapın çok güzel,açık bırakmalısın bence ya da atkuyruğu :)<3

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm inan DIY olarak hiç düşünmedim ama gayet de oluru var.
Saçlarımı kendimi bildim bileli hep salarım arada toplamaya çalışıyrum günü tamamlayamadan salıyorum zaten :)

Missbone dedi ki...

Küpeler çok şıkm.. Aaaa! Jelibon mu o? :)

Aycelce Hayat dedi ki...

missbone ; canım ta kendisi jelibon bon bon :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...