29 Mart 2012 Perşembe

Bugün Ne Giydik





Bugün Neşe'yle ayrı tellerden çıkan ses gibiydik :) O minicik elbisesiyle gayet hanımhanımcık ,şıkken ben oğlan çocuğu kıvamında rahatlığın zirvesinde spordum.

Yıllarca voleybol oynamış,ayağı spor ayakkabı dışındaki çeşitlere üvey muamelesi yapan biri olarak arada topuklu giysem de benim özüm budur arkadaş.Düz,spor,rahat yada hepsi bir arada.


Neşe'nin elbisesi ; Mudo

Ayakkabı ; Derimod

Saat ; Diesel








Bluzum LCW (Çiğli Kipa)

Pantalon LCW (Çiğli Kipa)

Şu sıralar LCW 'da çok indirim var,yolunuz düşerse muhakkak uğrayın derim.

Benim nerdeyse dolabımın yarısı LCW. Hem fiyat olarak uygun oluşu hem de ürünlerinden mutalaka kendime göre birşeyler bulabiliyor olmak benim onu tercih edişimin sebeplerinden.






Bluzumle kemerimin kurdele ayrıntılarını kendimce kombinledim.









Blekliklerim krem-kırmızı boncuklu olan Antalya'dan.

Öndeki renkli taşlı olan  Valide Sultan'dan.(kaynanam :P )









Bilekliğimde 4 yapraklı yonca var.

Hiç gerçeğini görmek  nasip olmadı takı tokalarla idare ediyoruz artık.














İsimli kolyeler geçen sene çok modaydı. Ben hala kullanıyorum.









 Tekstil firmasında çalışmanın avantajı artık kırtıklardan payınıza birşeylerin düşmesi.Bileğimdeki dantel parçasını alıp bileklik yaptım.O an iğne ipliğim olmadığı için birleşim yerini zımbalayarak tutturdum ama bence benzer dantellerle farklı tasarımlar yapılabilir.


















5 yorum:

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Ne güzel bir işin var öyle bebeğim inşallah orada çok daha iyi yerlere gelirsin :)Lcw de ben de bazen şaşırtıcı güzellikte parçalar bulabiliyorum.Yakıştırmasını biliyorsun ,güzelsin de daha ne olsun ohhh :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm benimm iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.
Dahası yok oohh sefamız olsun yeter :) cansın.

Bc dedi ki...

bu sicak gulumsemene yakismayacak kombin bilemiyorum;)

capriceline dedi ki...

ayselcim yine harikasın... seninle aynı fikirdeyim lcw yi ben de çok seviyorum. ben de çok sık alışveriş yaparım oradan...

her şeyine bayıldım tek tek ama sen daha güzelsin.öptüm canım...

Aycelce Hayat dedi ki...

Bc'cik ; şımartmayın beni, :)

Capriceline ; senin gözlerin güzel baktığı için güzel görüyorsun :) teşekkürler yine de :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...