13 Mart 2012 Salı

Bugünüm nasıl geçti


Farklı olmayı seviyorum. Klasik işyeri düzenini çiğnemeyi de.Herkez rotring kalem kullanırken ben çilek kızımla mutluyum.
Kupama gelince geçtiğimiz yıllarda amcamın doğum günü hediyesiydi.Benim belki de en sevdiğim eşyalarımdan. Adıma  olması da cabası :)



Muhasebeye geçişimin şerefine kızlara pasta aldım.














Kalpli kuru pastamız da vardı.








Pastayı kesmek için en uygun zamanı bulduğumuzu sanarken aslında en yoğun zamana denk getirmişiz ki o yüzden pastayla benden başka kimsenin pozu yok bu da alelacele çekilmiş bir fotoğraf.

(elbisem Koton )




Kemerim LCW














Yüzüğüm anonim :)














Ve Aynur'un sevimli küpeleri.

7 yorum:

cecilia dedi ki...

cnm öncelikle iş anlamında tebrikler, sonra afiyet olsun pastalı kutlamalara bayılırım :) çilekli kalemin ve kupanda pek şirin :) iş ortamını güzelleştirmek kısmen elimizde :) sevgiler..

Bc dedi ki...

muhasebe konusunda tebrik ederim=)

Aycelce Hayat dedi ki...

cecilia'm ve Bc'm güzel tebrikleriniz için çookk teşekkür ederim :)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Kutlarım bebeğim.İnsan kaynaklarındaydım sanırım şimdi daha rahat edersin.Çok şıksın maşşallah :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslüm insan kaynakları okuyorum ama önceden santraldeydim.
teşşekkür ederim

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

HAYIRLI OLSUN CANIM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM,FARKLI OLMAYA GELİNCE EVET BENDE ÇOK SEVERİM YANİ HELEDE ÇALIŞMA MASASININ CİCİLİ BİCİLİ OLMASI DAHA Bİ ÇALIŞMA HEVESİ VERİYOR İNSANA BENİMDE MASAM EN SÜSLÜ MASAYDI:)O GÜZEL PASTADAN BANADA BİR DİLİM YOLLA ÇİKOLATALYSA HELE BAYILIRIM,KOMBİNİN YİNE ÇOK GÜZEL ŞIK,YÜZÜĞÜNE BİTTİM,KÜPÜŞLRDE TATLI,EEEE SENDE AYRI BİR TATLI DAHA NE OLSUN:))))

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; oyy kuzum teee nezamandan bu post.pastayı hatırlamıorum neyli olduğunu :) ama gönderdim say :)
küpüşler de çalışma arkadaşımındı :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...