17 Mart 2012 Cumartesi

Cumartesi Kombini ve Lilakutu





Cumartesi günü işyerinde serbest giyinme günü.Aslında hafta içi de kural yok ama yine de özenli olmak gerek.Cumartesi istersen eşofmanla gel.
Neyse ben de fırsattan istifade hazır bu yaz çiçek deseni içimizi dışımızı boğacakken kimseye öğğğ gelmeden çiçekli taytımı giyip ,hevesimi almak istedim.Alakaya maydanoz bir bluz ve LCW hırkamla taytımı kombinledim.
Umarım beğenirsiniz.





















Daha önceki  yazılarımdan da tanıyacağınız  Neşe ; bluzunu çalıştığımız firmanın ürünlerinden tercih etmiş. (Relax Mode)

Pantalonu ; Mudo

Ayakkabılar ; Reebok
















İş yerinde bize ; kanka,eküri, kız kardeşler, yapışık ikizler,ayrılmaz ikili gibi benzer tabirleri kullanan çok fazla kişi var.Hatta hemen hemen herkez bu şekilde söylüyor ve dedikleri kadar da var.

İnsanın sevdiği,seveni olması çok güzel bir şey.Dostluk kolay bulunur zor sürdürülür.
Aman nazar değmesin bize :)









BU yazımda yüzüklerimi göstermiştim.Bunlar da yeni yüzüklerim.Annecim almış sağolsun.

Bugün tavuskuşlu olanı taktım.












Ben sevdim. SİZ?













Lilakutudan gelen 2. ve son ürünlerim.İlk kutudaki ürünlerin pek bana göre olmayışı nedeniyle üyeliğimi iptal ettirdim.Fakat üyelik iptalini yaptırdığım dönemde 2.kutu için ücretini aldıkları için gönderimini yaptılar ve kutudaki ürünler bunlar.
Üyelik iptalim için pek de üzgün değilim...

4 yorum:

 Stil Direktörü  dedi ki...

Hep neşeli kal sen öperim canım benim

Aycelce Hayat dedi ki...

Amin Edi'm hep beraber neşeyle kalalım.

Benden Bişeyler dedi ki...

yüzüklerini çok sevdim tatlım:) benim bloguma da bekleri sevgiler<3
http://bendenbisylr.blogspot.com/

Aycelce Hayat dedi ki...

Benden Bişeyler ; canım bloğuma hoşgeldin.yorumların için çok teşekkürler. hemen ben de senin bloğuna ışınlanıyorum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...