25 Mart 2012 Pazar

Doğum Günü Çocuğu

Bu hafta öyle yoğun öyle hızlı geçtiki anlatacak çok şey de birikti.Tek yayınla birden fazla şeyi anlatıcam size.Başlıktan da anlaşılcağı gibi doğum günü çocuğuyum.Daha doğrusu cumartesi benim doğum günümdü bugün de eşimin.İki koç burcu yanyana :)

Cuma günü iş arkadaşlarım kendi aralarında hem de benim yanımda çatır çatır olayı ayarlayıp bana pasta almışlar.O gün de öyle stresliydim ki benim hakkımda konuştuklarının bile farkında değilim.Santraldeki arkadaşım yanına çağırdı tam oraya gitmişken bana yeni işimi öğreten arkadaşım arayıp çabuk gel internet siparişinde sorun var ben çözemiyorum die sert çıkışınca SENİN ÇÖZEMEDİĞİNİ BEN NASIL ÇÖZÜCEM diye söylene söylene bir yandan da tırsarak odaya bir girdim ; SÜPRÜÜKK :)) ilk fotoğraf o anki şaşkınlık,sevinç,korkunun rahatlaması gibi kimyamın tamamen değişmesinin resmi :).

Klasik dilek tutup, mum üfleme sahnesi.

Elbisem daha önce izmire kar yağarsa yazımda bahsettiğim elbise. Normal adı sanı olmayan bir butikten alınma.






Cuma günü brovni yaptım .Hayatımın ilk brownisi.








Test edildi onaylandı :=)
İsteyen olursa tarifi verebilirim.











Bugüne kadar çok pasta kestim,yedim, gördüm de böylesi ilkti.
Pastam da benim gibi süslü :)
 Bu güzellik için teyzeme çok teşekkür ediyorum.:)








Kocacıkla mumları üfleyip dilek tutmak paha biçilemez :) Tek pastayla iki doğumgünü :P












Kuzenlerin bize doğum günü hediyesi,Güzeller güzeli balıkcıklar :)










BU yazımda bahsettiğim bluzumla ŞU yazımdaki eteğimi kombinledim.













Bugün Metro'ya uğradık.Masadaki kupaları aldım.Çorbalık galiba ama benim gibi kahve delileri için de gayet ideal büyüklükte :)) Olmadı krem renkli olanı boyarım diye düşündüm. Bakalım bardakların başına neler gelecek :)





ŞU yazımda bahsettiğim nil yeşili ayakkabılarım da geldi. Renk mükemmel fotoğrafta tam rengini yansıtamadım.
En kısa zamanda onlarla uygun bir kombin yapıp ayrıntılı fotoğraflarını çekerim.




Benden şimdilik bu kadar.
NİCE SAĞLIKLI,HUZURLU, BOL POST'LU ,BOL DOSTLU, BOL ÖDÜLLÜ, MİMLİ ,BİRLİKTE UZUN YILLARA....

8 yorum:

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

İyi ki doğdun bebeğim hep böyle mutlu ol e mi :)İyi ki tanımışım seni enerjin çok yuksek ve mutluluk bulaştıran bir kızsın :)Kocaman öpücükler <3

Bc dedi ki...

huzurla sağlıkla sevdiğinle birlikte nice yıllara=)

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm çook teşekkür ederim ben de iyiki seni tanıdım. İnşallah bir gün de görüşebiliriz..

Bc'm çok sağolasınn hep beraber mutlu yıllara inşallah.

capriceline dedi ki...

cANIMMMM doğum günün kutlu olsun,yeni yaşın uğur getirsin sana... bu arada eteğine bayıldım. okumuştum yazını ama üstünde daha da şahane durmuş. bak şimdi bu turkuaz stilettolarını gördüm ya nasıl canım istedi. zaten bir şey beni dürtüp duruyır. renkli ayakkabı istiyorum ben deeeee...güle güle kullan canım...

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

kutlu mutlu olsun doğumgünün ayakkabılara bayıldım:)

Aycelce Hayat dedi ki...

capriceline'm teşekkür ederim. eteğimin duruşunu ben de seviyorum.Renkli stilettolar çok moda bu sene ben de kendimi zor tutuyorum her renkten biri alsa bana hayır deemem :)


Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) ; TEŞEKKÜR EDERİM.BLOĞUMA HOŞGELDİN :)

Benden Bişeyler dedi ki...

ay o ayakkabıları yerimmm nasıl güzel bi renk o öyle:)güle güle kullan canım

Aycelce Hayat dedi ki...

Benden Bişeyler ; çok teşekkürler. Rengine ölünür öyle bir renk :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...