7 Mart 2012 Çarşamba

Fasülyenin Faydaları ya da Zurnanın Zortlaması

Çok kısa süre önce bu dünyaya adımımı attığımı biliyorsunuz.Haliyle ne nedir ?,nerden ne olur ?, ne şekilde olur ? gibi püfleri ya bilmiyorum ya da daha yeni yeni öğrenme aşamasındayım.Bu yüzden de yardımınıza ihtiyacım var.
Gelelim zurnanın zort dediği yere; internetten elimden geldiğince kurcaladım ama sonuç KURU FASÜLYE :) Ben de bloğumda sevimli butonlar olsun, güzelce headerim olsun istiyorum.Netten kodlarını buluyorum ama bloğuma ekleyemiyorum. :(
Bilen,bildiğini benimle paylaşıp ufacık yardımını esirgemeyecek olanlara şimdiden teşekkürler.





2 yorum:

bc dedi ki...

çok tecrübesizim ama elimden ne gelirse yardımcı olabilirim.. =) bcfashionblog@gmail.com

Aycelce Hayat dedi ki...

bc'm mail attım. mujuk.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...