15 Mart 2012 Perşembe

İşte kısır keyfi


Bugün işyerinde kısır yaptık.
10 kişiden fazlaydık da bu karede en çok acıkanlar ,en erken masaya çökenler mevcut.
Ben de dahil :)












NE GİYDİM / NE GİYMİŞLER BİR BAKALIM ;



Elbisem hangi butik hatırlamıyorum yılbaşı öncesi trendyol'dan almıştım.

Kemerim ; stildirektörü Edi'mizin armağanı.
(teşekkürler Edim)

Not: Saçlarımı da kestirdim BU yazımda kat attırsammı demiştim ya saniyelik kararla kısallttım valla:)

Boy 1.73 + topuklular olunca yerin de darlığından boydan çekim yapamadık :)





 
Çoraplarım; F&F

Tozlu Ayakkabılarım; Bambi



















Neşe bugün siyah kısa kollu elbise üzerine kırmızı,siyah puantiyeli bolero tercih etmiş.


















Neşe'nin puantiyeli siyah babetleri bolerosuyla tam uyum içinde.

9 yorum:

cecilia dedi ki...

ohh ne güzel işyeriymiş o yaa, kafa dengi insanlarla çalışmak gibisi yok bence, kısır keyfi filan çok şanslısınız cnm, elbiseleriniz de çok güzel, seninkini çok beğendim, o cici çoraplarla filan çok yakışmış :)

Aycelce Hayat dedi ki...

cecilia ; teşekkürler canım. herzaman olmasa da böyle etkinliklerimiz oluyo arada.

Scissor Hands 81 dedi ki...

Saçlarını kestirmişsin güle güle kullan, küt bir model kullanamam demiştin daha önce ama en azından omuzlara kadar kısalt saçlarını, kısa saç sana çok yakışır, yüzünün güzelliğini ortaya çıkarır.

Aycelce Hayat dedi ki...

scissor canım kestirdim de zar zor, benim önceden saçlarım yandı boyadan yıllarca hep kısa dolastım ilk kez bukadar uzatabilmişken omuzlara kadar Allah kestirtmesin büyük konuşmak istemiyorum ama yapamam..:)

Rococosh dedi ki...

ooohk afiyet olsun bidha yapıncabeni de çağırım bi leğen yerim :D

Aycelce Hayat dedi ki...

rococosh'um kazanla yapmıştık zaten ,sen yeterki gel yine yaparız :)

 Stil Direktörü  dedi ki...

oo yarasın yalnız ne cici olmuşuz öyle

Aycelce Hayat dedi ki...

Edim sayende :)) kemerin olmadan elbise inan birşeye benzemiyor :)

melisa melis dedi ki...

topukluyamı bakım babetlere mi bakım eriyorum baktıkça ayaklara of offf

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...