11 Mart 2012 Pazar

Küpeciklerim


Küpedenliklerim. Bir sürü küpem olsa da burada gördüklerinizin neredeyse hiç birini kullanmıyorum. Sabit sürekli taktığım bir kaç çift küpenin dışında bunlar atmaya kıyamadığım hediye küpelerim.








Bu düğme küpelerimi siyah giydiğimde takıyorum.













Anahtar küpelerim ve tek dişi kalmış zar küpem :)












Kiraz küpelerim. (yaz gelse de kirazları mideye indirsek)













En çok kullandığım küpem. (Aman nazar değmesin)










Biricik annemin hediyesi.

Bu yazımda yüzüğünü de görebilirsiniz.











Olmazsa olmazlarımızdan ; inci küpe.











Henüz kullanmak nasip olmadı,dün aldım.













Henüz kullanmak nasip olmadı,dün aldım.












Kendi tabirimle basket potası küpeler.Biryerlerden hediye benim pek tarzım değil,neden hala bendeler bilmiyorum :)








Kelebek küpelerim.




















































































Rengarenk










































Lisedeyken arkadaşımın hediyesi.












Küçük beyaz ponponcuk.












YA SİZİN TERCİHİNİZ HANGİSİNDEN YANA?

8 yorum:

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Arkadaş hediyesi olan özellikle çok hoş :)Küpeleri taşıyan kızlara da bayıldım :)

Missbone dedi ki...

yeni aldıkların ve düğme küpeler diyorum ben.:)
Gerçekten ba-yıl-dım.:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm küpedenliklerimi ben de çok seviyorum.

Missbone ; senine aynı fikirdeyim en çok kullandığım düğme küpem yeni aldıklarımı da sanırım çıkartmadan kullancak gibiyim.

capriceline dedi ki...

ayyy yeni aldığın küpelere bayıldım. bir de klasik inciler tabi ki...
eskiden ne çok takardım basket potası halka küpeleri artık kocaman küpe takamıyorum hiç bana göre değil artık...

hepsi ayrı ayrı çok güzel ama ayselcim..

cecilia dedi ki...

incik boncuğa bayılırım, küpeler de önemli bi yer kaplıyor içinde tabi :) hepsi çok güzel, rengarenk olan tam baharlık..güzel günlerde tak cnm :)

Aycelce Hayat dedi ki...

capriceline'm ben hiç takmadım hepsi hediye ve takamıyorum elim kolum takılcakmış da kulağım elimde kalcakmış hissi yaşatıyo bana :)

cecilia ; teşekkürler bitanem.küpeler kombinlerimizi renklendiren ayrıntılar da ben takıldım mı birine hep onu kullanıyorum :)

Benden Bişeyler dedi ki...

bu postunu çok beğendim bende yapıcam hepsi çok güzel canım:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Benden Bişeyler ; Teşekkürler canım.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...