6 Mart 2012 Salı

Mint yeşili ve pembe

Daha önceki yazımda da belirtmiştim terfi aldığımı.Yerime yeni biri başladı işi ona devretme, süreci anlatma,kişileri tanıtma ve alışma sürecinin yanında benim açımdan da yeni olan yerimde işimi öğrenme alışma gibi benzer durum dolayısıyla baya yoğunum.Bu gün eve sıfır enerjiyle geldim.Elimi kaldırcak halim yok desem yeri. Bu yorgunluğu alması, beni keyiflendirmesi için de geçen gün aldığım mint yeşili ojemi sürdüm. Mutluyum,huzurluyum,sakinim,rahatça mışıl mışıl horuldayabilirim :)))


Soldan sağa kullandıklarım;

1.Pastel 83

2.Flormar PlusnQuartz 058










Aslında mint yeşiliyle birlikte bu pembeyi french yapmak isterdim ama daha yamuk sürdüğüm ojeyi silmekten aciz durumdayım :)











Çavbella. :)








9 yorum:

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Huzur bulduğum iki renk :)Ben de bugün çok yorgun hissediyorum daha çalışmam gereken onca konu var maliyet mi vergi mi dersin :))Öptüm kuzum ;)

capriceline dedi ki...

ah tatlı yeşil ve tatlı pembe...ayselciğin güzel tırnaklarında nasıl da göz alıcı durmuşsunuz...

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm Allah kolaylık versin.

Aycelce Hayat dedi ki...

celine'm teşekkür ederiimm,
öperim kocaman.:)

 Stil Direktörü  dedi ki...

Ah kuzum aha bu mint yeşilini 2 sene önce alınca ne olay olmuştu ama hepimiz seviyoruz işte o zaman Sephora vardı ilk sonra bir sürü marka üretti hatta kuzum Paris yazımda anımsa ne tonlar var keşke hepsi gelse. Yeşil ve pembe en sevdiğim renkler sana atlantic pacific blogunu tavsiye ederim o 2 ayrı renk süren kişilerin başında gelir ve süper giyinir bak derim mucx

Aycelce Hayat dedi ki...

Edim gelmesin batarım yoksa :) hatırlıyorum ben o standı rengarenk.tavsiyen için de teşekkür ederim hemen bakıyorum. öperim seni kocaman

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Mint yeşiline bayıldım canım, bende rimmel markasına ait bu renk bir yeşilim var ama 3 kat sürmezsem rengi çıkmıyor :) pastel alıcam hemen...sevgilerimle..

Aycelce Hayat dedi ki...

bendeki tek kat sayılır canım biraz yoğunca aldım fırçaya ama kat kat sürmemi gerektirmedi. ben memnunum. mujukos

the bircan dedi ki...

aaa saka aynı kombın bugun bende var:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...