19 Mart 2012 Pazartesi

Oriflame son siparişim ve hafta sonu pizzası


Bu katalog döneminde 2 erkek 2 bayan parfüm siparişi aldım.
Güle güle kullansınlar :)












Şeftali renkli allığım. Ben sevdim.














Rimeller ve oksijen fondöten. Gözaltına sürülünce biraz ferahlık hissi veriyor.











Tender care kirazlı krem.Muhteşem kokusu varrr.











Gri,yeşil,beyaz göz farları.















Güneş gözlüğü.














Haftasonu pizza pizzadan karnımızı bir güzel doyurduk.
Benim seçimim karma pizza.











Eşimin seçimi meksika acısı.

2 yorum:

viva dedi ki...

Seftali allik cok güzel duruyor tatlim, güle güle kullan! Benimde elim en cok bu ton´lara gidiyor : )

Aycelce Hayat dedi ki...

evet canım rengi de gözüktüğü gibi güzel ama biraz fazla almak gerekiyor.Son zamanlarda benim de tercihim hep şeftali tonları ama henüz rujunu istediğim gibi bulamadım..:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...