3 Mart 2012 Cumartesi

Rujlar Fora



Oriflame danışmanı olduğum için bu numunelere çok uygun fiyata sahip olabiliyorum.
Bu serinin özelliği sürüldükten sonra dudaktaki ferahlık hissi.





Bir numune serisi daha.Hap şeklinde,fırça yardımıyla sürülen rujlarım.Ama pratik olmadığı için kullanmıyorum.









Oriflame şubat ayı kataloğundan 14 şubat için hazırlanan LOVE serisi, no: 22630(love pink)

3 katmanlı.Ortasındaki renkli kısım kalp şeklinde.







Avon ColorTrend vino disco.

Rengi istediğim gibi gelmedi ve malesef sürümü sert. O yüzden kullanmıyorum.









Nivea parlatıcı (pink sugar)

Parlatıcılarla nerdeyse hiç aram yok ama kabının rengi hoşuma gittiği için alışverişte sepete ekledim. Kendi rengi kabından daha açık.O yüzden pek kullanmıyorum.





Oriflame Ravishing Rose  no: 18463

En çok kullandığım rujum.









Oriflame Power shine red ovation no:20269

Pırıltılı kırmızı bir renk ama kokusu sanki salata gibi :)










Avon red 2000.

Yılbaşı haftası yanlış hatırlamıyorsam markafoni alışverişimde hediye olarak gelmişti.







Son Oriflame siparişimdeki yazımda bahsettiğim ürün.

Okumayanlar için TIK TIK.











Oriflame sweet vanilla no:5768

Öyle güzel bir kokusu varkiii...








Golden Rose dudak koruyucu. Bu ürünler biliyosunuz pakette satılıyor. Ben kabının rengindedir diye almıştım ki açınca tam bir hayal kırıklığı. Öylece makyaj kutumda duruyor.








Yıllar önce Bulgaristan'a gittiğimde Oriflameden aldığım rujlar. Pırıltıları çok güzel ve dudağı yumuşacık yapıyor.Aslında kullanmıyorum artık eskidi diye ama atmaya da kıyamıyorum.






Oriflame soft coral no:22475

Nar çiçeği rengi diye alıp bildiğin kırmızı çıkan rujum.










Geçtiğimiz yıllarda Bulgaristan'a gittiğimde Oriflameyi sevdiğimi bilen yengemin hediyesi.Soft pembe.








Colleen parlatıcı. Şubat ayı hediyeleşme etkinliğinde hediye olarak gelen rujum.
Tekrar teşekkürler Süslü'm :)









Rujlarımın çoğunluğu Oriflame. Biri bu çılgınlığıma dur desin yoksa batıcam :)

11 yorum:

capriceline dedi ki...

ayselcim bende bir avon temsilcisiyim. orıflame love serisinden rujdan bende de var daha açık bir renk bende ki sürülüşü yumuşak olmayan kuru rujların altına sürüyorum genelde.

Aycelce Hayat dedi ki...

capriceline canım benim kendi irademle aldığım tüm rujlar kırmızı ve tonları diğer renkler hep hediye :) ya da kabına aldanma :) o yüzden birbirleriyle pek kullanamıyorum.Kuru rujlardan da hiç hoşlanmam aldığımla kalır öyle.Avonun yeni çıkan dışı şeffaf rujlarını merak ediyorum ben alırsan deneyimlerini söyle de ona göre alıyım.Hiç rujum yok biliyo musun çok ihtiyacım var :)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Bebeğim ikinizin de bu tarz şeylerin tamsilcisi olduğunu bilmek süper :)Avondan alacak olursam capricele oriflamedan alacak olursam ki;kataloğa bakcam şimdi :)Seninle iletişime geçerim heyo :))Bu arada ben teşekkür ederim gönderdiklerin için <3 Öpüyorum kocaman <3

Aycelce Hayat dedi ki...

süslüm oriflame ile ilgili merak ettiğin bir şey olursa bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım. avonla da capriceline .

Irem çelikkanat dedi ki...

bende bir oriflame danışmanıyım :) ve şu en üsteki numune dudağa ferahlık hissi veren rujların kodunu yazabilir misin :)

Aycelce Hayat dedi ki...

irem çelikkanat ; bloğuma hoşgeldin. :)
Şuan evde değilim eve gidince bakıp söyliyim ama ben onları kargoyla gelen fiyat listesinin en altında ruj numune kısmı var , ordaki koda göre sipariş vermiştim onların hepsi 5 tl karşılığında kutuda geldi.

Irem çelikkanat dedi ki...

Hoşbuldum :) orda kodlar oldugunu biliyorum fakat minik hap kutluarı seklinde gelir diye korkuyorum hatırlarsan çok mutlu olurum yinede teşekkürler :)

Makyaj İncileri dedi ki...

Merhaba hap şeklinde olan numuneler hangi ruja ait ismini söyleyebilir misiniz

AYSEL KAYA dedi ki...

Makyaj incileri ; canım çook eskiden orflameden almıştım.numune seti olarak .

Unknown dedi ki...

Hap gibi olan gg iconic mat ruj mu?

AYSEL KAYA dedi ki...

oriflamenin çoook eskiden numune serisinden

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...