8 Mart 2012 Perşembe

Şımart Bugün Kendini


Bugün bizim günümüz kızlar.Kimseden medet ummadığımız, kendi ayakları üzerinde durabildiğimiz, boyun eğmediğimiz, gücümüzle, sabrımızla, tüm benliğimizde ayakta kalabildiğimizi gösterebileceğimiz nice Kadınlar Günü'ne.

Malum bugün benim,bizim günümüz.Kendimi şımartmak adına Trendyol be happy by Missİst 'den birşeyler aldım.Merakla gelmesini bekliyorum :)



Siyah bluzu geçen gün Koton'dan aldığım siyah-beyaz şeritli eteğimle giymek için can atıyorum.

4 yorum:

bc dedi ki...

çok hoşlar hayırlı olsun ben de milladan bir seyler istedim bugun için alısveriş bahanem kadınlar günüydü bakalım yarın ne olacak=)

Aycelce Hayat dedi ki...

Milla'ya ben de baktım da okadar albeniliki bugün bizim günümüz derken keseyi boşaltmamak adına kaçtım ondan :)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Çok güzel seçim :)Ben de hemen gittim siteye ama nerde kalır mı?İyi günlerde kullan bebeğim <3

Aycelce Hayat dedi ki...

:) canın sağolsun , teşekkür ederim bitanem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...