19 Mart 2012 Pazartesi

Tabak boyadım


Gerekli malzemeler ; Desensiz tabak, Şablon, seramik boyaları.


Ben karanfilli desen tercih ettim.


Kopya kağıdıyla deseni önce tabağa geçiriyoruz.Sonra keyfimizin kahyasının psikolojisine göre renklerimizi seçip boyuyoruz.En son da kontür çekip sonucun keyfini çıkarıyoruz..:)

Bu işin acemisiyim, 4X4 'lük sonuç yok tabiki ama bir şeyler yaratabilmek çok güzel .Umarım siz de beğenmişsinizdir. Son bya kuruduktan sonra kalan kopya kağıdının boyasını temizlemek.Onları da temizledim mi biraz daha temiz bir görüntü olacak ama dayanamadan ekledim .

7 yorum:

Rococosh dedi ki...

çok eğlenceli görünüyor yapasım geldi =) ellerine sağlık canım =)

Aycelce Hayat dedi ki...

aynen öyle çok eğlenceli kkuzum. sEn de çok beceriklisin alasını yaparsın kesin.

viva dedi ki...

Masallah tatlim, nekadar marifetlisin, cok güzel olmus! : )

sJ dedi ki...

wow muhteşemsin, çok beğendim ne kadar keyifl bir hobi.

Aycelce Hayat dedi ki...

viva'm çok teşşekkürler canım.

sJ bloguma hoşgeldin.Çok çok teşekkürler beğendiğin için.

 Stil Direktörü  dedi ki...

Kuzucan biliyorsun baboş seramik hocası ünv'de İznik Çini'nin de başında valla helal olsun azmine aferim kız

Aycelce Hayat dedi ki...

biliyorum Edi'm İnşallah bir gün görüşebilirsek babanın da ellerini öpmek ,seramik boyama hakkında bilgilerini dinlemek isterim. Benimki onun bilgisi yanında devede pire.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...