14 Mart 2012 Çarşamba

www.eczanemizde.com ve trendyol alışverişim


www.eczanemizde.com  hakkında birkaç blogger arkadaşımdan olumlu yorumlar okuyunca siteyi ben de inceledim.Yok Yok denilcek derecede bir online alışveriş sitesi olmuş.Bence konusunun en iyilerinden de denilebilir. Benim siteden payıma düşenler Maybelline NY Göz Makyaj Temizleyicisi ve Dentiste Plus Uyku Öncesi Diş Macunu.


Kargoyu açtığımda beni şaşırtan numunelerle bir yandan da sevindim.Bu güzel numuneleri de siparişime eklemişler.
Deracine yoğun nemlendirici,sebamed şampuan ve yüz temizleme sütü,bebek şampuanı ve dermokil maske.

Yetkililerine ilgilerinden dolayı aracılığınızla teşekkür ediyorum.







TRENDYOL alışverişime gelince  bu yazın en hit rengi olan nilyeşili ya da mint rengi ayakkabım sabırsızlıkla bekliyorum.(COLORED HEELS)

7 yorum:

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Kuzum ayakkabı muhteşem :)

Aycelce Hayat dedi ki...

süslüüümm çok heycanlıyım gelse de giysemm:)

TrendKolik dedi ki...

evet buara eczanemizde.com u bend eçok duyar oldum.meraktayım bi girip bakayım.
buarada ayakkabı da pek ciciymiş,
güle güle kullan ;)

RueChicPieces dedi ki...

Ben göz makyaji temizlemek icin krem kullaniyorum. Belki böyle bir Losyon hic fena olmaz. Selamlar ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

TrendKolik ; teşekkür ederim canım ayakkabım inş kendisi de gözüktüğü gibi gelir. (bloğuma hoşgeldin:) )


RueChicPieces ; canım bloğuma hoş geldin.Ben hiç krem kullanmadım bu losyon da hafif yağlıca memnunum da daha iyisini bulana kadar :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

ayakkabına bayıldım =)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Aycelce Hayat dedi ki...

Rainbow ; teşekkürler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...