7 Nisan 2012 Cumartesi

ALIŞVERİŞ VE NİSAN ORİFLAME 1

Çantamın rengi mavi gibi çıkmış olsa da aslında nil yeşili,su yeşili,mint yeşili,her ne deniyorsa işte.
Pantalonum fuşya,ya da pembe renk. (Sanırım renklerle problemim var)
Henüz giymek nasip olmadı, dayanamayıp ekledim.
El kremleri,bizler için olmazsa olmazlarımızdan.
Dudak koruyucu.Bu ürünü çok övseler de ben hiç kullanmadım.Merak da ediyiyorum aslında.İlerleyen zamanlarda kendime de alırım belki.

Kapatıcı.Ama inanılmaz koyu benim için.

Saç spreyi.Kokusu güzel bakalım kalıcılığı ne kadar olacak :)

Portakal giderici :) Selülitlere bununla veda ediliyomuş. Bak bak:)

Felicity bu benim favorim.Bayılıyorum kokusuna.Elimdeki bitsin diye sabırsızlanıyorum.

Nisan ayı 2.siparişlerim yolda onlarda bakalım neler olacak.


Resimlerin arkasında gördüğünüz çerçeve ebru tekniğiyle bizzat kendim yapmış bulunmaktayım :) İsimlerimizi de eşim G.Antep' de askerken bakırcılar çarşısında yaptırmıştı.


4 yorum:

PELLORA dedi ki...

Fusya pantolon çok tatlıı.. ben de bu renklerde bitane istiyorum ama henüz bi tane bulamadım..

Aycelce Hayat dedi ki...

PELLORA canım bu sene canlı renk pantolonlar çok moda ,ben pazardan aldım vala markası anonim :)

ATACADAS dedi ki...

Great blog! I follow you, please, follow me too
Kisses from spain!
www.atacadas.com

Aycelce Hayat dedi ki...

ATACADAS, thank you for your great opinion about my blog. ı will follow u ,too. HUGE KİSSES :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...