21 Nisan 2012 Cumartesi

AYCEL MAKYAJ YAPARSA


Banyodaki makyaj malzemelerimden genel görüntü.Karman çorman olduğuna bakmayın ben onları düzenleyince bulamıyorum :)


Çantamda taşıdığım makyaj çantam bu, çok sevimli kerata.Kayınvalidem sağolsun . Bizim gelin azbiraz deli doludur , hala büyüyemediği için sever böyle şeyleri düşüncesiyle dükkandan bana ayırıvermiş hemen :) Ben de hayır diyemedim :P


Problemli cilde sahip olduğum için günlük makyajımda olmasa da gezmeye tozmaya,düğüne derneğe giderken fondöten kullanıyorum.Fondötenin direk cilde temas etmemesi için ya makyaj bazı ya da nemlendirici gündüz kremi kullanıyorum.Bugünkü tercihim makyaj bazından yana.

Göz altım çok sorunlu değil aslında ama yine de aydınlık vermesi açısından kapatıcı kullanıyorum.

Bugün FLORMAR ın 4 lü  far setinden kullandım.

Gözlerimi hiç beğenmem, benim için gözün güzelliğinin de bir önemi yok aslında. HAKEDENE HAKETTİĞİ GİBİ BAKSIN YETER.!.
Günlük makyajımda far kullanmıyorum, eye linersa benim vazgeçilmezim.

İnternette bir sürü eye liner sürme tekniği var, benim tekniğim BODOZLOMA. Allah ne verdiyse çizittiriveriyorum.



Rimel , ruj,allık da sürüldükten sonra BOYA BADANA işi biter. :)



8 yorum:

cecilia dedi ki...

makyaj yapmak ayrı bi şey, sadece güzel olmak için yaptığımızı düşünüyor çoğu kişi ama aslında bir keyif, bir hobidir. Makyaj malzemelerimi düzenlemek, renklerle oynamak beni mutlu ediyor, eminim biçok kadını da öyle :)bu arada makyaj çantan çok şekermiş bayıldım :)

Aycelce Hayat dedi ki...

cecilia; aynen keyiften öte başka bir şey makyaj yapmak.

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Bebeğim problemli cilt buysa benimki ne acaba :))Çok hoş olmuş.Far sevmem ama böyle güzel görünüyor ;) <3

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm gerçekten problemli cildim bi dönem teddavi bile görmüşlüğüm var. Ana yaşım ilerledikçe hala sivilcelerimin olması gençliğimin simgesi diye kendimi tesellli ediyorum :P :)

Modamla dedi ki...

Çok hoş olmuş. Blogunu yeni buldum, takipteyim. Banada gelirsen memnun olurum :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Modamla ; canım benim sağolasın, bloğuma hoş geldin.:)

herşey tadında dedi ki...

tatlım bugün evdeyim
baştan aşağa inceiyorum blogları sıra sende;)
ne güzel olmuş makyaj
şu oriflame eyeliner benimde vazgeçilmezim
siyah ve yeşil rengi bitmeden alınır
yeşil hastasıyımm

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ; ben renkli pek kullanamıyorum malesef. bugün benim bloğu incelemene sevindim ama malesef albümdeki problem nedeniyle eski yazılarımdaki bir çok resim silinmiş durumda :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...