10 Nisan 2012 Salı

BİSKÜVİ PASTA

En sevdiğim tatlılardan biri bisküvi pasta.Hem kolay hem lezzet bombası.
Püskevitler süt banyosuna yatırılır.
ilk kata banyodan güç bela ayırdığımız püskevitleri diziyoruz,üzerine pudingi yayıyoruz.Renk versin diye ben pasta süsü kullandım ama üzerine birer kat daha büskivi koyunca onlardan eser kalmadı.:)

En son katı da cevizle süsledim ve büsküvi pastam hazır.Tabi üzerine kulanacağınız süs size kalmış ister sade,ister hindistan cevizi,ister damla çikolata ister rende çikolata vs vs vs..
AFİYETLER OLA.



4 yorum:

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Mmm ellerine sağlık :)Mutfağın da çok güzel anlaşılan :)<3

Aycelce Hayat dedi ki...

süslüm teşekkür ederim, kendi çapında mutfak işte ama ben seviyorum :)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Hem kolay hemde lezzetli bi pasta bende çok severim ellerine sağlık harika gözüküyor :)

Çekilişim var canım beklerim ;)
http://amareteipsum.blogspot.com/

Aycelce Hayat dedi ki...

Venüs'cüm teşekkür ederim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...