3 Nisan 2012 Salı

BU ARALAR BEN


Evimizin yeni bebeği.Daha önceden 2 tane muhabbet kuşum vardı. Hangi akla hizmet kıyıp da verdim bilmiyorum ve onun için kendime çok kızsam da artık iş işten geçti.Onların özlemini bir nebze azaltması için ÇAKIL'ımızı aldık.Daha uçamıyor 1 aylık kadar o yüzden de hep uykuda :)





Eski yavrucuklarım :( Beyaz oğlumuz Çiko, Yeşil Şurup.
Şimdi kimbilir kimdeler nerdeler...










Sınavlar ,sınavlar, sınavlar..
Hafta sonu AÖF sınavım var ve ben kitabın değil içine bakmak kapağına bile dokunmadım.Haliyle finaller beni baya gericek,bütünlemeleri hiç düşünmek bile istemiyorum.
Sınavda da yandaki resimde olduğu gibi  bana anyayı sorar  ben  Konya yı arar bulurum.




Hal iş stresi,sınavların yaklaşması gibi durumlardan ibaret olunca kendimi çikolataya vurmuş durumdayım. Milka'nın dare to smile  yeni çikolatasını mutlaka deneyin içinde çocukluğumuzdaki patlayan şekerlerden var.






Ağzınızın içinde pıtır pıtır patlayan şekerlerle birlikte nefis çikolata tadı.Deneyin derim.

4 yorum:

Rococosh dedi ki...

canım çikolata istedi yaa çok kötüsün =) (rejimdeyım de azıcık )

Aycelce Hayat dedi ki...

ben de rejimdeyim güya :))

herşey tadında dedi ki...

bende okuyorum bölüm ne
bu arada ii geçmiştir inşallah son finaller???????????????

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ; canım benim 2.üniversite insan kaynakları okuyorum şuan . nassıl geçti sınav sonçları açıklanınca öğrencem çnkü çalışmadım hiç :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...