7 Nisan 2012 Cumartesi

DİYET SORUNU


Bugün bildiğiniz gibi yada şimdi öğrendiğiniz üzere açık öğretim sınavım vardı. Sınavı es geçelim sonrasında uzun zamandır küçük odamız diye tabir ettiğimiz odamızla Ebru Şallının plates topundan bantlarına koşu bandı ıvırı zıvvırına kadar her şeyimiz yatıştaydı. Cd olmadığı için yapamıyorum bahanesini koz olarak kullanırken bugün itibariyle cd'ye kavuşmuş oldum ve o anlık rejime ve spora başladım.









Formsante dergisinin ekinde egzersiz hareketleri kartları vardı atıverdim sepete.Kapak kızı da bir yerden tanıyorum diyordum ki bizim survivor Merve'ymiş.İyi hoş güzel hatun da benim gönlüm GÖNÜLLÜLER'den yana.













Kartların hepsini sığdıramadığım için bir kısmı bunlar.İnşallah yapıcam :)













Yemişim sporu diyeti, Tam konsantre oldum derken annem elinde kısırla gelmez mi? Yemese miydim ki? Valla yedim tabak sayısını sormayın :)))

BU POSTU YAZARKEN DE CİPS YİYORUM.BİRİ BANA DUR DESİN :))))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...