22 Nisan 2012 Pazar

RUJ YAPIMI

Biliyorsunuz ki Oriflame Danışmanıyım ve haliyle elimde kullanmasam da atmaya kıyamadığım bir ton ruj ve numunelerim var.Geçtiğimiz günlerde takip ettiğim blogger arkadaşımdan birinin yayınlarında gördüğüm fikirle benim ampüller yandı ve bugün uyguladım. Yapımı en fazla 5 dk nızı alıyor,okadar basit.

Malzemeler artık kullanılmayan rujlar, kaşık ve yeni ruju muhafaza etmek için küçük kap.

Bugün 2 farklı renkte ruj elde ettim.İlk yaptığım rengin içindeki renkler bunlar. Pembe ve açık kahve tonları.
İstediğiniz renk rujları kaşığa koyup en kısık ateşe tutup metal bir şeyle karıştırıyorsunuz.Zaten saniyeler içinde eriyor,bir okadar da çabuk kuruyor.
                                     Vee ilk rengimiz hazır.Sıra diğer renkte.
İkinci renk için kullandığım renkler kırmızı ve kahve tonları.

Sonuçta güzel bir renk çıktı.Bordo gibi kırmızımsı bir şey :)


Dakikalar içinde 2 farklı renkte rujum oldu.Ben sonuçtan çok memnunum,mutlaka deneyin derim.

Bu fikri edindiğim blog için ZET FASHION ' a buyrun..TIKTIK

10 yorum:

Merve Gizem Oluş dedi ki...

harika bi fikirmiş gerçekten ben de deneyeceğim :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Merve'cim mutlaka dene bloğunda da paylaş sabırsızlıkla bekliyorum.

cerenim.com dedi ki...

degisik bir fikirmis ben likit ruj kullaniyorum ama arkadaslarima linkini yollayacagim

Aycelce Hayat dedi ki...

cerenim; teşekkür ederim. Likit ben de seviyorum ama günlük makyaj da değil de daha resmi ortamlarda kullanıyorum. bu fikir artmış kullanmadığımız rujları değerlendirmek adına güzel.

Duygu Senyurek dedi ki...

Super fikir:) bende yapsam iyi olur:)
Yorumun icin tesekkurler canimm
Sevgilerr

Aycelce Hayat dedi ki...

Duygu'cum ben teşekkür ederim :)

öznur dedi ki...

çok güzel fikir evde bisürü azalmış rujum vardı mutlaka deniyicem:)) bana da beklerim

Aycelce Hayat dedi ki...

öznur cum bloğuma hoşgeldin canım,bence de mutlaka dene sonuç güzel.

Kozmetik_Delisi dedi ki...

Süper bir fikir en kısa zamanda yapıcam. Bana da beklerim.
www.locosmetico.blogspot.com

Aycelce Hayat dedi ki...

Kozmetik delisi ; çok da kolay bir yöntem canım.
bloğuma hoşgeldin bu arada ben de izleyicinim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...