10 Kasım 2012 Cumartesi

YAZA UYGUN SERİNLETİCİ TARİFLER


Formsante dergisinde Ebru Şallı'nın tariflerinden biri bu kür.Bence yapılabilir maliyeti düşük ve kolay.Ayrıca da sağlıklı.Meyvelerle nerdeyse hiç aram yok muz ve karpuz haricinde.Meyveleri parçalayıp aroma versin diye çayıma atarım genelde ya da sıkılabilen türdense suyunu içerim.Ben bu kürü sevdim.Biri yapsa da içsek :)

....


Benim gibi solunum yolları enfeksiyonu (faranjit) olup ama dondurmadan da geri kalmak istemeyen dostlara bakın ne sağlıklı bir tarif derim.
Afiyet bal şeker olsun canlar.


Tarifler Formsante dergisinden alıntıdır.




10 yorum:

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Mmm ikisi de çok güzel :)Ama zahmetli,şimdi her saat başı kim karıştıracak o dondurmayı :))

Aycelce Hayat dedi ki...

:)) süslüm sen yap ,yaptığın gün de gezemeye git evdekilere tembihle :) sen gezeerken akşam gelince dondurman olmuş olur :P

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

:)Bizim evde o işi unutmadan yapacak kimse yok bebeğim :)Karıştırmasak olmaz mı sanki,ben de karıştırmadan yapar yerim :)Öpüldün :)

Aycelce Hayat dedi ki...

aynen güzellik, madem öyle karıştırmadan yapmak en iyisi:)

cerenim.com dedi ki...

supermis...ben karistiririm

Aycelce Hayat dedi ki...

cerenim ; bloğuma hoşgeldin. bukadar tembelin arasında sen karıştırırım diosan dondurmalar senden yemesi bizden ozaman :)

GüzelGül dedi ki...

hmm simdi olsa hic hayir demem :)

Mein Blog/Blogum

Rosesapling dedi ki...

İkisi de mis gibi yaparım ben bunları =)

Aycelce Hayat dedi ki...

GüzelGül ; :) benim eski bir yazım bu yazılarımda güncelleme yaparken tekrar yayınlanmş oldu, ama dediğin gibi olsa ben de hayır demem :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Rosesapling ; havalar soğudu şuan biraz riskli olsa da boğazlar için, ardından sıcak bir içecekle fena olmaz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...