3 Mayıs 2012 Perşembe

AYCEL KENDİ HALİNDE

Yaz benim için geldi.İçimdeki kasveti aldı,gönlümde çiçekler açtı.İçimin huzuru haliyle giysilerime de yansıdı.
Mint yeşili bu yazın artık böğğ getircek rengi. Bloğumu ilk açtığımda marka takıntımın olmadığını marka kokan yazılar beklememenizi ve modadan da çakmadığımı anlatmıştım.Artistik pozlarla kombin yazıları yazan giysileri 3 rakamlı fiyatları geçen blogger arkadaşlarımın affına sığınarak kombinlerimi yayınlıyorum ki bluzum sudan ucuz 4.90 tl cik. :)

Bu kumaşlar ( toz pembe ve fuşya hariç) çeyizimden ganimetler,dün bunları bulup çıkardım, toz pembe ve fuşya ikilisinden elbise dikiyoruz.Çok yakında bitince onu da paylaşırım.Diğer renklerden de farklı fiikirlerim var bakalım nekadarını yapabilicem.
Ayrıca dün yüncüden yumak aldım.Bu yaz bileklerimiz rengarenk frienship bracelet ( bileklik)  ile renklenecek.Onlardan yapıcam.Bakalım onlar nasıl olacak.Beklemede kalın. :)

Yumaklarım;





Son resim google görsellerinden alıntıdır.

6 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

bende kumaş istiyorum amaa:D
ne kadar ucuz muş nereden aldın

Aycelce Hayat dedi ki...

kuzum benim kumaşların çoğu çeyizden :)
bluzu de kipadan aldım ya :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ne guzelllllll kumas deryasıııı..neler yapılır bunlarla

Aycelce Hayat dedi ki...

Kokosss 'um fuşya ve pembe ikilisinden birşeyler yaptım tamamen bitince görselleri eklicem :)

PRENSESİN LEZZET VE HOBİLERİ dedi ki...

Heeey sen aycelce hayat hemen o pabuclari cikartip bana isinliyorsun bittim cok guzeeeel,marka konusuna gelince aynen benimde takintim yoktur illede marka osun demem zevkime hitap etsin yeter:-) sanada masallah bu arada nazar degmesin ha bide pabuclarina kikikikii:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Prenses ; benim pabuççlar palet gibidir yalnız :) 40 numara :)) olcak mı sana ? :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...