1 Mayıs 2012 Salı

GELİNLİĞİM - (SATILIK)

Yaz yavaştan kendini hissettirmişken Düğün Sezonu açıldı.Evlenecek kızlarımıza ilham olması açısından gelinliğimin ayrıntılı fotoğraflarını yükleyeceğim.
Aralık ayında düğünümüz olduğu için her ihtimale karşı kürkle (imitasyon) gelinliğimi tamamladım.
Büzgülerinin ortasında kuması toplamaması açısından açık yer bıraktık.Boş durmasın diye de içini çiçeklerle doldurduk.
Omuz detayı ; Dantel üstü boncuk işleme. (Boncuk işlemeleri el işidir)

Yandan görünüşü de bu şekilde.


Boyum 1.72, gelinliği babetle kullandım.55 kg'dım.( ozamanlar :) )
Üst arka kısmı kurdele ile bağlandığı için 60 kg belki biraz daha fazla kg olanlara da olabilir.

İletişim için ;  aycelcehayat@gmail.com

3 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

kuzum neden satıyorsun satma gelinliğini ben kıyamam valla birde ilerde bebelerin ne der anne hani senin gelinliğin :D

Aycelce Hayat dedi ki...

ssdesingnbutik ; canım br sürü fotom var zaten bebelerim fotolarla yetinsin.:) birdaha giyemicem zaten neden çürütiyim ki ihtiyacı olan beğenen olursa veririm gider.Hem ben 2 kez giydim o gelinliği hem Antalyada hem İzmirde doydum yeterince :)))

the bircan dedi ki...

;))) en güzeli bencede ihtiyaç sahibi. Vermek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...