4 Mayıs 2012 Cuma

LİLA OJE

Bugünkü ojem kalp içine aldığım Golden Rose 218 Lila ojem.Yapısı ince ,tek kat yeterli olmayanlardan.
Bugün sırf ojeme uysun diye bu lila kolları fırfırlı bluzumu giymiştim ama fotoğraf çekmek için fabrikanın bahçesine çıktığımızda bekçi köpeğimizin yavrularını görünce fotoğrafı falan unuttum,Şu sevimlilerle oynamak bana daha cazip geldi.Oyüzden kombin yazısı olamadı :) Lanet olsun içimdeki hayvan sevgisine :)
Bu arada öpüşürken basılmışız yavru köpekle ,çok ayıp bize :)


4 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

kat kat sürünce ojeyi sevmiyorum bende :D
Ama bu çok cici kıyafetinlede uyumlu olmuş :D

köpüşlerde ne şekerrmiş

Aycelce Hayat dedi ki...

*ssdesignbutik ; canım tek katta kapatıp hemen kuruyan ojeler benim de tercihim .
köpüşlerimiz fabrikanın kıymetlileri :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

:)))))eller cok guzelmıs ojeler bahane:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Kokosss :) iltifatına kurban ya ne dicem bilemedim teşekkürler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...