14 Mayıs 2012 Pazartesi

MALATYADAN HEDİYELERİM


Geçtiğimiz günlerde yine SÜSLÜMÜZ aracılığıyla hediyeleşme etkinliğine katıldım.  Malatyadan dünyalar tatlısı Öznur ablayla eşleştim. Öyle güzel hediyeler göndermiş ki bana mest oldum . Hemen onun da bloğunu ekliyim ki ziyaret etmek isteyen ona ulaşsın.Öznur un bloğu için BURAYA :)

Emeğine yüreğine sağlık Öznur ablacım.

Her bir parçasında kendi el emeği var. El işlerine merakımı bilen bilir. Bunlarla da mest oldum.

Kutununn içindekiileerrrrr. :)








MUTLUYUM,MESUDUM, OOHH SEFAM OLSUN :)

10 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Bitanemm :)Nasıl mutlu oldum böyle güzelliklere vesile olduğum için.Sen kalbi çok temiz birisin zaten,tam da ilgi alanına göre eşleşme olmuş :)Sevgiler...

öznur dedi ki...

Yine benden hızlı davrandın postunu benden önce yayınladın hepsini çok güzel günlerde sağlıkla kullan inşallah canım
sevgiyle kal:))

Aycelce Hayat dedi ki...

ay ben size kurban olayım ya, şu saçma dünyada sizler gibi içten insanlarla tanışmak çok güzel. iyiki varsınız hayatımda:)

1Gül (Roseone) dedi ki...

Ayyy Öznur ablamın gönderdiği hediyeler cidden çok ciciymiş kutu çok hoşuma gitti :) buzdolabı magnetleri hele çok tatlı :) ellerine sağlk Öznur abla sizde güle güle kullanın inş. :)

Aycelce Hayat dedi ki...

1Gül canım çook teşekkürler.
bloğuma hoşgeldin :)

Merve Gizem Oluş dedi ki...

ay çok şirinmiş :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Merve ' cim çok teşekkür ederim:)

Esra Ebru Bolat dedi ki...

hEDİYELEŞME ETKİNLİĞİNE KATILMA ŞANSIM KALMADI Dİİ Mİ

AYSEL KAYA dedi ki...

Esra'cım bu daha geçen senenin konusu, şuan güncel etkinlik var mı bilmiyorum

Esra Ebru Bolat dedi ki...

Yenisini siz düzenleseniz :)
Öncü siz olsanız yani..
Tatlı hanımefendi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...