10 Kasım 2012 Cumartesi

OJELERİM ve DİĞERLERİ

Oje manyağı olduğumu bileniniz var mı? Yoksa da bu yazı sayesinde öğrenmiş olacaksınız.  Oje manyağı olup da diğer ekipmanlarından sahip olmasam ayıp olurdu.:) Fırçalarım ve desen çubuğum farklı desenler yaparken yardımcılarım.

Desen disklerim,bir zamanlar bunlar için deli oluyodum ama zamanım yok arkadaş bunlarla uğraşcak. Türkiye de desen diski denince akla ilk KONAD gelir.Benim disklerim malesef ki konad değil,anonim.
    Süsleme için folyo. Gereksiz.Heveslenip de alıyım demeyin.
Taşlarım ve tırnak küpelerim. Bu küpeler iyi hoş da tırnağı delme işlemi öyle iç gıcıklayıcı bir şey ki.
Süsleme için mini boncuklar. Bu fotoğrafı çekerken deprem oldu. (5,0 şiddetinde)

GELELİM OJELERİME ;


1.CLAİRE'S 72 NUMARA
2.GOLDEN ROSE MAGNETİC 05 NUMARA
3.CHISSA 207 NUMARA
4.GOLDEN ROSE PARİS 218 NUMARA
5.FLORMAR NEON N009 NUMARA

1.CLAİRE'S 27 NUMARA
2.CECİLE  27 NUMARA
3.FLORMAR NAİL ENAMEL 113 NUMARA
4.GOLDEN ROSE PARİS 10 NUMARA
5.FLORMAR PLUS QUARTZ 058 NUMARA
6.FLORMAR NAİL ENAMEL 422 NUMARA
7.ELEGANT 372 NUMARA

1.CECİLE 32 NUMARA
2.RAPSODİ ?
3.FLORMAR NAİL ENAMEL 235 NUMARA
4.FLORMAR NAIL ENAMEL 372 NUMARA
5.GOLDEN ROSE PARİS ?


1.CLAIRE'S 75 NUMARA
2.FLORMAR SUPERSHINE 06 NUMARA
3.FLORMAR NEON N011 NUMARA


1.CLAIRE'S 76 NUMARA
2.FLORMAR NEON N006 NUMARA
3.FLORMAR SUPERHINE 03 NUMARA


1.PASTEL 83 NUMARA
2.GOLDEN ROSE PARIS 207 NUMARA
3.FLORMAR NEON N007 NUMARA
4.MAYBELLINE NEWYORK 120 NUMARA

1.ELEGANT 317 NUMARA
2.GOLDEN ROSE MAGNETİC 04 NUMARA
3.FLORMAR PLUS QUARTZ 064 NUMARA


1.GABRİNİ M111 NUMARA
2.GOLDEN ROSE PARIS 132 NUMARA
3.GOLDEN ROSE PARIS 204 NUMARA
4.FLORMAR NEON N002 NUMARA
5.FLORMAR PLUS QUARTZ 099 NUMARA


1.PASTEL 313 NUMARA
2.GOLDEN ROSE ?
3.GOLDEN ROSE106 NUMARA


1.GOLDEN ROSE HOLOGRAPHIC 107 NUMARA
2.NATTY 327 NUMARA
3.FLORMAR NAIL ENAMEL 417 NUMARA
4.FLORMAL NAIL ENAMEL 392 NUMARA
5.GOLDEN ROSE PARIS 69 NUMARA

1.FLORMAL NAIL ENAMEL 413 NUMARA
2.ALIX AVIEN ÇATLAYAN OJE KAHVE
3.FLORMAR PLUS  QUARTZ ?


1.GOLDEN ROSE PARIS 04 NUMARA
2.ALIX AVIEN 60 NUMARA
3.GOLDEN ROSE PARIS 70 NUMARA
4.FLORMAR PLUS QUARTZ 003 NUMARA


1.FLORMAR MATLAŞTIRICI
2.FLOMAR NAIL ENAMEL 301 NUMARA
3.FLORMAR NO MORE BREAKS


1.NAIL PAINT
2.CECİLE 19 NUMARA
3.COLLEEN ?
4.FLORMAR PLUS QUARTZ 048 NUMARA


1.AVON G091
2.GOLDEN ROSE PARIS 46 NUMARA
3.GOLDEN ROSE PARIS 62 NUMARA.



BENDEN BUKADAR MİLLET.

9 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Bebeğim bence sen de bol bol swatc eklemelisin.Küpeleri takma işlemini ya da boncuklarla süslemeni falan görsek fena olmaz ;)Bu arada bana da gelen boncuklar en değerlilerim,teşekkürler :)<3

Aycelce Hayat dedi ki...

fıstığım evet bukadar ojeyle senelerce yayın yapabiliirim ama işten eve gelince yorgunluktan fırsat bulunmuyor.Allahtan 1 mayısı tatil yaptılar da yazıları yedekledim.

NİMO =) dedi ki...

Kesinlikle aynı fikirdeyim :)) daha çok paylaşım bekliyoruuum .)

Aycelce Hayat dedi ki...

NİMO'cuk ben de istiyorum bi sürü yazı yazıyım ama tırnaklarım çok çikin :) seninkiler gibi upuzun olamadı hiç:)

*ssdesignbutik dedi ki...

ooww ne çok ojeler malzemeler var öyle güzel postlar bekliyoruz ama tatlım :)
bu arada dikkat et kendine haberlerde duydum bendee

GüzelGül dedi ki...

hepside güzel canim ama su sari neon flormarin ojesi yokmu korkunc birsey :(( sürdükden ve sildikden sonra cikmiyor :(( tiirnaklari sari yapiyor sigara icen ellere daha dogrusu tirnaklara benziyor :(( sendede ölemi??

Mein Blog/Blogum

Aycelce Hayat dedi ki...

GüzelGül ; aynen öyle malesef ben aslında onu süslemek için almıştım ama yazın çok modaydı ya neonlar tüm tırnaklarıma astarsız sürme gafletinde bulundum ve uzuuun süre sapsarı dolandım malesef..

Rosesapling dedi ki...

Tırnaklarında görme fikrini sonuna kadar destekliyorum canımcım, swatc yap ve yayınla lütfen

Aycelce Hayat dedi ki...

Rosesapling ; ahh ahha ne zamandırr hiç oje süremiorum ama inşallahh ben de istiorum, çnkü dura dura bozuluyolarr.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...