27 Mayıs 2012 Pazar

PUZZLE(EVİMDEN DEKORASYONLAR BÖLÜM3)


Bu puzzlenin hayranı aslında eşim.Çok beğenip hevesle alır, başlar ama ilk deneme için zor gelince haliyle yarım kalır ,toplanıp bir kenara kaldırılır. Yıllar sonra esas kızla tanışılır , isteme merasimi olur sonrasında esas kızın esas annesi  müstakbel damada oturmaya gidip puzzleyi yarım görünce ben bunu yaparım der.Hayatta yapamazsın da yok yaparım da  derken esas anne ve yandaşları bu puzzleyi tamamlar.Gün gelir esas kızla esas oğlan evlenince de esas anneden güzel bir kıyakla puzzle bizim olur :)) Amma da esas kelimesini kullandım be altı üstü iki cümlede bitcek olay işte. :P


Yazık garibim bu puzzlenin bir hikayesi yok. Koridorumuzun duvarını süslemekten başka da bir işlevi yok :)



Bu puzzleyi bir haftada tek başıma yaptım desem yeri. Böyle incik cincik işlere bayılıyorum da bizimkilerden benim gibi pek meraklısı olmayınca iş yükü bende kalıyor ama sonuçtan çok memnunum.Umarım siz de beğenmişsinizdir. :)

Sevgiyle kalın.


4 yorum:

viva dedi ki...

Kestane sekerinin esim cok sever, bende kestaneyi sekersiz cok severim, almanyada böyle paketlerde satiliyor cok güzel oluyor : )

Aycelce Hayat dedi ki...

viva ; kestane şekerine ben de bayılıyorum eşimle birlikte bi oturuşta bitirdik bile :)

the bircan dedi ki...

Canım bende yaptimmm biliyormusun ;))) kendi evime qsilmayi bekliyor;)

Aycelce Hayat dedi ki...

the bircan ; asınca sen de fotoğrafla merak ettim.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...