16 Mayıs 2012 Çarşamba

TRENDYOL ALIŞVERİŞİM


İnternetten alışveriş ülkemizde altın çağını yaşarken kredi kartlarının limitlerini zorlama konusunda da kara çağımızı yaşatmaktalar. Dayanamadım söz vermiştim kendime artık internetten alışverişe son diye ama nafile.Alışmış kudurmuştan beterdir diye boşuna dememişler. Style by addax da bu çiçekli pantalonu görünce hiç düşünmeden sepete ekledim .Hatta bununla yetinmeyip üzerine de bluz buldum.Kombin tamamlandı bile :) Sabırsızlıkla kargomun gelmesini bekliyorum.


Tek takıldığım bluzun ismi.Mint diye ben yeşil mi mavi mi tam karar veremediğim onların arasındaki renge derim. Somon bluz nasıl mint olmuş anlamadım ama neyse kombin nasıl sizce?
 :)

9 yorum:

Merve Gizem Oluş dedi ki...

açelyaaa inanmıyorum pantolon harika, şuan hala var mı? :)

NİMO =) dedi ki...

Pantolona bayıldım! nasıl kaçırdım diye üzüldüm adeta :)))

Aycelce Hayat dedi ki...

mervecim hala var mı bilmiyorum bedenleri ama bununla aynı model mor renk de vardı trendyol style by addax dükkanına bak istersen

Aycelce Hayat dedi ki...

ceren im trendyolda açık hala dükkan tükenmiş durumda değil

Ioana-Carmen dedi ki...

You have such a catchy blog! wanna follow each other darling? XoXo

FashionSpot.ro

*ssdesignbutik dedi ki...

tatlım çok güzeller güle güle kullan :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Loana-Carmen thank u for your special opinion about my blog.
ı following u :)

ssdesign canım benim çook teşekkürler :)

öznur dedi ki...

bencede pantolon çok güzelmiş bende her seferinde kendime söz veriyorum bugün hem limangodan hemde trendyoldan yine bişeyler aldım oturduğun yerden alışveriş çok zevkli:))

berenimo dedi ki...

Kesinlikle çok güzel seçimler. Ben bayıldım. güle güle giy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...