22 Mayıs 2012 Salı

VİTRİN (EVİMDEN DEKORASYONLAR BÖLÜM1)



Bu bardaklarıma BAYILIYORUM. Siyah cam boyama değil camın kendi rengi.
2sene önce KERVAN' dan aldım.


Bardak yüzüklerini ben yaptım. Yapımı oldukça basit ve bence sonuç da güzel :)


Ayakkabısını yeni alan bayanların bazıları  hani etiketini çıkarmaz ya benimki de o hesap bardakların bazılarının altında fiyat etiketi mevcut . :P Tanesini 64 tl ye almışım. Şimdiki aklım olsa bu kadar para vermezdim ama yine olsa yine de bu bardaklara bayılırdım o ayrı :)


Bu çay setim de KERVAN dan. Sağ alttaki ikili bardak takımı çay setinden  ayrı bi takım.





Net fiyatını hatırlamasam da bu çay setim 450 civarıydı. Vitrinde kullanılmayı bekleseler de ben galiba bunlara kıyamam. YA KIRILIRSA ? korkusundan gözüm gibi bakıyorum :)

SİZ NASIL BULDUNUZ?

9 yorum:

Benden Bişeyler dedi ki...

çay setine bayıldım çok cici gözüküyor:)

cingifilli dedi ki...

Çok beğendim ama özellikle çiçekli takıma bayıldım.Bende de benzeri var;kullanmaya kıyamadığım:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Benden Bişeyler ; canım benim çok teşkkür ederim.

cingifilli ; kullanmasına kullanılır da bir parçasına bişey olsa iç gider valla. :)

*ssdesignbutik dedi ki...

kuzu ne kadar pahalı bardaklar ben ne kadar beğensemde alamam valla :) ama çok ciciler güle güle kullan

Aycelce Hayat dedi ki...

ssdesignbutik kuzum evet şidmi düşününce 18 li takım olunca baya pahalı oluyor ama napiyim çoook beğenmiştim.

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Çay seti çok güzel.Kıyamazsın kullanmaya :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslüm inan 2 senedir kıyamadın sittin sene de kıyamam heralde. Yeni yazımda da yemek odası vitrinimden bahsettim :)

TrendKolik dedi ki...

O cay setinde cay icmek nasil da keyifli olur be ;)) :)

Aycelce Hayat dedi ki...

TrendKolik valla nasıl bir şey olur bilmiyorum da güzel bir şey olacağı kesin:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...