31 Mayıs 2012 Perşembe

WATSONS OJE ALIŞVERİŞİM


Pastel'in kokulu ojelerini duymayan kaldı mı? Satışa sunulmuş arkadaşlar.Ben Forum Bornova Watsons'dan aldım. Bu ojelerin kapağını açınca kokusunu yayacağını düşünürken meğer kuruduktan sonra koktuğunu öğrenince merakım iyice arttı.Cinnamon(tarçın) kokulu olanı denedim tam tarçın gibi olmasa da tatlımsı bir kokusu var.Bir sonraki oje sürüşümde de çikolara kahveliyi sürücem..
Ürün hakkında genel olarak miktar fiyat karşılaştırması yapınca aslında biraz pahalı gibi. Nerden baksan 5ml kadar küçükçe bir kutu oje 2.45 tl. Denemeye değer mi? Bence değer.


ALIX AVIEN bu iki ojenin de renklerine bayıldım.Aslında farklı markaların aynı ton ojelerinden elimde var belki bir kere anca sürmüşümdür ama insan hasta olunca tutamıyor kendini.Soldaki shineplus 100 numara. Sağdaki nil yeşili olansa 270 numara.


Cosmo shop 020 numara parlak mürdüm rengi. Tam benim rengim.


ALIX AVIEN simli oje 110 numara.İçinde minik simlerin dışında petek şeklinde simler de mevcut.

Kalyon oje.İlk kez kullanıcam bu marka ojeyi.Renklerine hayran kaldım.En kısa sürede ikisini birlikte kullanıcam.
Soldaki 223, sağdaki 220 numara.

Son olarak da kirpik kıvırıcı aldım.Benimkiler gibi düz kirpikleri olanların kurtarıcısı.:)


4 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

İyi günlerde kullan canım :)Kalyon olanlar ayrı güzel.Bu yaz mandalina yazı tam da uygun renkler almışsın :)Alix avienler o kadar minik ki,bir de soyulma yapıyor.Ama renkler çok güzel ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslü'm teşekkür ederim. Kalyonların rengine ben de bayıldım. Alix Avienin soyulma yaptıgını bilmiyordum bak.deneyelim bakalım.

herşey tadında dedi ki...

ii günlerde kullan
kirpik kıvırıcıyı almak istiyorum bende fakat ne kullanmayı biliyorum ne de cesaretim var bir kaç kişiden kirpikleri kopardığı safsatalarını duyuncada vazgeçtim
kullanndıysan yorumunu bekliyorum
sevgiler;)

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ; ben yıllardırrrrrr kullanıyorum. benim kirpiklerim çok düz aşağıya doğru . benim vazgeçilmezim kıvırıcı. arada tek tük kopuo tabi kirpikler ama 40 yılda 1 anca.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...