24 Mayıs 2012 Perşembe

YEMEK ODASI(EVİMDEN DEKORASYONLAR BÖLÜM2)


Vitrinimi süsleyen sürahi ve bardaklar BERNARDO. Minik meleklerimse göz bebeklerim.



Çayı kupada içme gibi alışkanlığım olunca çay bardaklarının bi anlamı yok gözümde .Ama çeyizin olmazsa olmazı olunca el mahkum :)




Tahmin edersiniz ki bu tepsi ve gondol kız isteme merasiminden :)

    Tavuskuşlu fincanlarım nasıl?





Bardak takımlarım vitrin için bukadar.Tavuskuşlu fincanlarım hariç diğerlerini
BERNARDO 'dan aldım.


Duvarlarımızın da süslenmesi gerek di mi?
Bu tabloyu da Kemeraltı'ndaki bi aynacıdan almıştım.


Bu duvar stickerlarını da KOÇTAŞ 'tan alıp kendi kafama göre duvara yapıştırdım.

Yeni evleneceklere fikir olmuştur inşallah. :)

14 yorum:

1Gül (Roseone) dedi ki...

süperrrrrr bayıldım izlerken hele o mmelekler çok tatlııı :) güzl günlerde kullanın inş.

Aycelce Hayat dedi ki...

1Gül :)) çoook teşekkürler.

bakimliolmakasktir dedi ki...

tavuskuşlu fincanlara bayıldımmm bende tavuskuşu hastalığı var zaten:)

Aycelce Hayat dedi ki...

bakimliolmakasktir ;teşekkür ederim.Tavuskuşunu nedense ben de çok seviyorum.:)

Benden Bişeyler dedi ki...

melekler çok güzel bi hareket katmış klasik görüntüye çok şekerler:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Benden Bişeyler ; teşekkürler güzel yorumun için.

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Hihi benim meleklerimden:)Benimde gözbebeklerim onlar.Piyasa da bulunan diğer meleklere hiçç mi hiç benzemiyorlar.çok güzeller:)

öznur dedi ki...

hepsi çok güzel ama melekler çok daha güzel onlara bayıldım :)) hepsini güzel günlerde kullan inşallah

Aycelce Hayat dedi ki...

Kırmızı Evin Cadısı ; güzel yorumun için çok teeşekkürler.

Öznur'um canım ablam benim çok teşekkürler.

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Cok güzel dekorasyonlarin :) Bardaklarini cok begendim :) Iyi günlerde kullan!

Bende benim Bloguma beklerim :)

http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

Aycelce Hayat dedi ki...

Bouquet de Fleurs ; canım bloğuma hoşgeldin, güzel yorumların için de çook teşekkürler :)

PRENSESİN LEZZET VE HOBİLERİ dedi ki...

Cok zevklisin canim fincanlar favorim farkli olan seylere bayilirim zaten iyi gunlerde agiz tadiyla rabbim kullandirsin insallah

Aycelce Hayat dedi ki...

Prenses; teşekkürler canım.

Meryem Uzun dedi ki...

Yemek odalarında kullanılan modeller arasında klasik yemek odası modellerini çok seviyorum. Özellikle sandalyeler çok hoşuma gidiyor. Nede olsa klasiğin ihtişamı farklı.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...