17 Haziran 2012 Pazar

AYCEL ADALAND'DA


Dün sabah işe gitmeye hazırlanırken ani kararla Adaland'a gitmeye karar verdik. Bugün de ordaydık ve tabiki tahmin edildiği gibi çookk eğlendik de kaydıraklardan ben pek kayamadım.İlk tecrübede üstü kapalı sarıdan binip dizlerim titreyince ikincisinde de sıra beklerden önümüzdeki salaklar bottan düşüp takla atınca korkumdan bir daha binemedim .Ama yine de havuzda bol bol yüzüp dans ettik.




Ben bu dekorasyonları çok sevdim.Antalya'da Kremlin Palace Oteli'nin dekorasyonuna çok benziyor.:)


İçimde uktesi kalan kaydırak bu.406 metrelik en uzun aile kaydırağı.Ama çoookkk sırası olmasından dolayı binemedik.






Balık Aycel'den bugünlük bukadar. :)

2 yorum:

Rococosh dedi ki...

çok hoş bir post olmuş yine canım benim yüzesim geldi :D

Aycelce Hayat dedi ki...

rococosh'um benim çok teşekkürlerr, Ben de inan doyamadım ya Antalya da büyümüş biri olarak dibimizdeki denizi İzmir de bulamayınca hep yüzesim gelio..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...