23 Haziran 2012 Cumartesi

BG'DEN GELEN HEDİYELERİM


Bulgaristan göçmeni olduğumu bir çoğunuz biliyor. Eşimin ailesine kadar cümbür cemaat göçmeniz :) Pasaport işlemleri için BG' ye giden annemler beni mutlu edecek süprizlerle döndüler.


Oje delisi olduğumu bilen annem benim için sim dolu bu güzellikleri almış.Bayıldım.


Favoriim Bu simli mavi.







TAATA TAMM.Benim en sevdiklerim yine burada. Mikrodalga fırında patlayan mısır ve yağda açılan cips,ve lukçi (sol üstteki naneli şeker)



Bu cipsleri geçtiğimiz günlerde AYCEL CİPS YAPARSA adlı yazımda göstermiştim.Yapışı da şekilleri de eğlenceli.



Şimdilik hediyelerim bukadar.
Daha ne olsun :)









11 yorum:

NİMO =) dedi ki...

yemin ederim ağlıcam :) yok yok zamanı geri alıyor ve bu postu görmemiş gibi davranıyorum :)

Follow_me dedi ki...

pembe ojeye bayıldım
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Aycelce Hayat dedi ki...

Nimo' cuk :) hangisini beğendin.sana söz o cipslerden senin için bir paket ayırıyorum.

Follow_me; teşekkür ederim :)

Didem Taner dedi ki...

Perfect marka ojenin French Manicure setini almıştım gayette memnun kalmıştım. Sanırım düz ojelerini de denemenin zamanı geldi.
Mikrodalga mısırları bende seviyorum ama geneli tereyağlı bana ağır geliyor.
En kısa zamandı cipsleri bende denemek istiyorum. Hediyeleri güle güle kullan.
Birde Bulgaristan'ın neresindensiniz merak ettim :)
Sofya'dan sevgilerle:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Didem Taner ; bloğuma hoşgeldin :)
Perfect oje hiç kullanmadım şimdiye kadar ilk olacak.Mikrodalga mısırlıların ben soslularını daha çok seviorum sadelerde dediğin gibi yağ daha çok farkediiliyor.
Rusçuk'tanım ben :)

inês prates dedi ki...

Love the blue!
Your blog is really great, it will be an honor for me if you can visit mine too, and if you want to follow each other, just let me know :) <3

Aycelce Hayat dedi ki...

inês prates; welcome my blog and thanks for your good opinion.
ı'm following you with google friend.
:)

eloss dedi ki...

merhaba şimdi izleyiciniz oldum.
nane delisi olarak bayıldım o pakete :)
tüh keşke tr'de olsaymış ben nasıl gideyim şimdi Bulgaristan'a :S

Aycelce Hayat dedi ki...

eloss ;canım hoşgeldin.
naneli şekerleri izmirdeysen bulabilirsin, ya da bursa'da da var ama başka yerde bilmiyorum.

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

vaaay sec begen al baka baka bi hal oldum vallahi mamalarimi istesem ojelerimi hahaha hepsi cok guzeller gule gule kullan ve afiyetle sekerim mavi ve kirmizi harika ozellikle ojelerden bg`ninde herseyi guzel beya:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; evet BG'den aldığım herşeyi çok seviyorum ben de hem ucuz hem güzel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...