10 Haziran 2012 Pazar

BOL FOTOĞRAFLI AKBÜK KAÇAMAĞI


Haftasonumuz Didim/Akbük ' de geçti. İngiltere'den gelen akrabalarımızı ziyarete gittik. Tırnaklarımda kendini gösteren güneşi kıskandırcak parlaklıkta simli ojelerim vardı :)




Cumartesi günü işten sonra yola çıkıp saat 6 gibi orda olunca haliyle karnımız açtı. Garden Restaurant'ta aldık soluğu. Yolunuz düşerse patlıcan kebabını mutlaka deneyin derim.


O anki mutluluğun resmi.



Manzaranın dibine vurduk . :)


               İLK GÜN NE GİYDİM ;

Çiçek desenli giysiler geçen senelerde olduğu gibi bu yaz da kendinden bahsettirenlerden.Benden de nasibini bu tulumla aldılar.


Kurdelesiz olur mu ?


Sandaletlerimi tulumdaki çiçekleri yeterli görmeyince çiçeğe boğulıyım diye seçtim :P


Sahilde yürürken bize katılıp , peşinden koşturan köpeğe sesleniyorum ; ulen ben eşimin peşinden bu kadar koşmadım :)))

                 İKİNCİ GÜN ;

Bunların derdi nedir bilmiyorum ama ben kendilerine çok güldüm.:)


Bugün kahvaltıya davetliydik.  Bizi misafir eden akrabalarımızın hayvanlara olan düşkünlüğü inanılmaz derecede fazla. Ben de bu durumdan fazlasıyla memnunum çünkü benim onlara sevgimi bilmeyen yoktur sanırım.



Kara kedinin uğursuzluğuna inanan var mı?


Yirim seni :)
Annem bu fotoyu görünce arayıp tüyleri ciğerine yapışcak, bizim bilmemkimin karaciğerine yapışmış da ameliyat olmuş  dicek :)
Anne merak etme öpüyormuş gibi yaptım :)


Bugün kot şort ve klasik düz kolsuz badi giydim.Yaz aylarının vazgeçilmez ikilisi.


Bu sandaletlerimi çok seviyorum. Yaz geldi ya artık bol bol giyerim.


Gece saat 4 te iki köpek öyle bir havlamışlar ki bizimkiler uyuyamamış. Eşim ve bense deliksiz bir uyku çekerek herkezi şaşırttık , neyse köpeklerin havlamasından benim köpekleri çok sevdiğime gelince konu bana bu anahtarlığı hediye ettiler. O an yanımda anahtar olmayınca belime takıverdim. Ben sevdim. Sizce nasıl fikir anahtarlıklar artık belde :)


ALDIĞIM MAGNETLER ;





...
SEVGİLERLE...

3 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

ooohh çok kıskandım valla :) gezesim geldi manzaraya bittim zaten :) şu kpss derdim bitse de gezseeeem :)

Aycelce Hayat dedi ki...

bakimliolmakasktir ; canım güzel yorumun için çok teşekkürler, şimdiden başarılar sana.

melisa melis dedi ki...

ayaklarındaki 2 sandalete bayıldım sende çok güzel duruyor oje seçimin bile çok güzel teşekkürler canım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...