4 Haziran 2012 Pazartesi

ORİFLAME HAZİRAN SİPARİŞLERİM


Ascendant 'ın yeni beyaz şişeli parfümünü eşim için aldık ve iyiki almışım dediğim bir parfüm oldu.Biz çok beğendik. Tavsiye ederim.


Diamond Cellular Anti Ageing Krem olgun ciltler için yaşlanma karşıtı bakım kremi.
İlk kez sipariş aldığım bir ürün, o yüzden özelliği hakkında bilgim yok malesef.


Flamboyant Edt ve serisi. Bu parfüm de benim en sevdiğim erkek parfümlerinden. Geçtiğimiz aylarda eşim kullanırken bankada güvenlik çaktırmadan yanına yaklaşıp parfümünü sormuş :)


Hemen hemen her ay katalogta stoklarla sınırlı ürünlerin çok çook uygun fiyatlarla satıldığı bir sayfa var.Bu krem de o sayfadan çok küçük bir rakamla aldığım papatyalı el kremi.


Yüz kremi.Bu seriden de hiç kullanmadım. Nasıldır etkileri nelerdir bilgim yok. Bilen öneren varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.


Soldaki iki katmanlı rimeli  bir sürü övgüden sonra kendim için aldım.Benim aşağıya doğru dümdüz kirpikleri Feriştahı gelse bir şeye benzetemez ya hadi hayırlısı :)


Pırıltılı pembe ruj. Bu tarz rujlarla pek aram yok.


Ta ta ta taam.   Geçtiğimiz ay verdiğim sipariş sonucunda haziran ayı siparişimde bu çay setini kazandım.Önümüzdeki ay da devamı olan çaydanlık,şekerlik ve zeytin tabağı hediye gelecek. :)

HAZİRAN DÖNEMİ KAYIT ÜCRETİ 1 TL.
İlgilenenler için iletişim adresim aycelcehayat@gmail.com

4 yorum:

Rococosh dedi ki...

haha süpermiş bu çay seti olayı :D hesi bitince de fikirleri alalım canım benim ona göre siparişim gelsin :=) mucxxx

Aycelce Hayat dedi ki...

temmuz ayında da şekerlik,çaydanlık ve zeytin tabağı gelicek, onlarla tamamlanıyor diye biliyorum :)

1Gül (Roseone) dedi ki...

aaaa bende o pafümün diğer rengini aldım :) yeni başladım bende oriflame satış yapamadım pek ama 100 puanı kaptım bana da çok cici bir parfüm geldi makul fiyata :) bende inş. hazırlarım postumu pazartesi.:)

Aycelce Hayat dedi ki...

1Gül; canım hadi hayırlısı olsun bakalım inşallah güzel satışlar yaparsın.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...