2 Haziran 2012 Cumartesi

SALON BİBLOLARIM(EVİMDEN DEKORASYONLAR BÖLÜM4)


Bibloların odanın havasını değiştirdiğine inananlardanım.Sadeliği sevsem de içimde farklı tarzda Aycel de var. Şıkır şıkır da olabilirim otantik de.



Bu bibloyu eşim için sevgililer gününde almıştım.TÜM ZAMANLARIN EN BÜYÜK AŞKI OSCARI :)




Fillerin bazı inanışlarda uğur getirdiğini söyleyenler var. Yanlış hatırlamıyorsam 7 Fil ard arda sıralanır falan.Benim filim tek dişi kalmışlardan yapayalnız :)


KONYA-MEVLANA köşesi. Babamın işleri dolayısıyla Konya'ya bir kaç kez gittiğinde bize getirdiklerinden oluşan bir bölüm .Mevlana'nın 7 öğüdünün yazdığı tabak, Ney çalgısı, Semazen ve adını bilmediğim terlikimsi biblo.:)





Mevlana'nın 7 Öğüdü;





Son resim Google görsellerinden alıntıdır.

7 yorum:

sJ dedi ki...

ne kadar güzel bu söz her okuduğumda huzur bulurum.Aksesuarların çok hoş, mevlana köşen de tabi :)

Aycelce Hayat dedi ki...

sJ bloğuma hoşgeldin canım, güzel yorumların için de çoook teşekkürler.

the bircan dedi ki...

Çok sofistike olmuş ;))

Roseone (1Gül) dedi ki...

ahhhh o neyyy kim üflüyo bakalım bende bir ney sevdalısıyım. 3 aydır üflüyorum öğreniyorum yavaş yavaş sabır gerekn bişey ve başaracaım buna inanıyorum :) biblolar harika

Aycelce Hayat dedi ki...

Roseone ; neyi eşim üflemeye çalışıyo diyelim :) ben ses çıkaramıyorum ama eşimden çıkıyo :)

PRENSESİN LEZZET VE HOBİLERİ dedi ki...

Cincik hastasi olarak bayidiiim hele o mevlana kosen cok huzur verici favorim oldu,bakmaya doyamadim,terlikimsi koptum gulmekten:-) ariklqr ayri bir ahenk katmis yani terlikimsiler:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Prenses; o mevlana köşesini ben de çok seviyorum, babam iş için sürekli konyaya gidiyor her gelişin de getirdikleriyle köşe yaptık biz de

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...