3 Haziran 2012 Pazar

SASALI-İZMİR DOĞAL YAŞAM PARKI

Selam millet.Bugün havanın güzelliğini fırsat bilip kendimizi Sasalı'ya attık. İzmir Doğal Yaşam Parkı İzmir'de görülmesi gereken yerlerden biri.Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın. Bugün gezinin ortasında bir baş ağrısı tuttu ki ben de ölücem sandım. Keyifsizliğimden çok fotoğrafım yok.Şimdilik bunlarla idare edin :)


Şuyaradılışa bakar mısınız? Tavuskuşlarını inanılmaz çok seviyorum.



Şansımıza bu gidişimizde iki tavuskuşu da tüylerini açtı.



Bakın burda kim var. :)


Sevmezsem ölürdüm. :)


Şaka mısın?


Biraz daha uzasam zürafa statüsüne giricem sanırım :)




Daha Sasalı'da gezilecek bölümler var botanik bahçesi dahil. Ama benim rahatsızlığım yüzünden çekemedim.
Şimdilik bende  bukadar.

3 yorum:

Modafobik dedi ki...

Aman Allahım beni götür burayaaa :) Hele şu taylara ve beyaz tavus kuşuna bayıldım! :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Modafobik ; bloğuma hoşgeldin, güzel yorumların iiçin çook teşekkürler., Gün olur hep birlikte gideriz belki belli mi olur :)

the bircan dedi ki...

Güzel izmirimizin cennet köşelerinde n .;)-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...